 
  Yhteystiedot
Rehtori
Ulla Korhonen
+358 9 310 83284
ulla1.korhonen@hel.fi
Hallintoassistentti
Lauri Vuori
+358 9 310 41519
toimistopalvelut.naulakallion.koulu@hel.fi
Tarjolla sali
Naulakallion koulu on erityiskoulu oppilaille, jotka tarvitsevat vaativaa oppilaskohtaista tukea toiminnanohjauksen, tarkkaavuuden ja käyttäytymisen säätelyynsä.
Meidän koulu
Valtakunnallisten opetussuunnitelman perusteiden pohjalta on laadittu Helsingin oma kuntakohtainen opetussuunnitelma (Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) sekä koulukohtaiset opetussuunnitelmat. Opetusta meidän koulussa ohjaa koulun opetussuunnitelma (Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) . Koulun opetussuunnitelmaan on kirjattu koulutyön tavoitteet, mitä aineita koulussa opiskellaan, miten koulussa työskennellään ja miten oppilaita voidaan tukea.
Koulussa on viisi opetusryhmää luokka-asteilla 4. - 9. Kaikilla oppilailla on erityisen tuen päätös.
Koulun osaamisalueita ovat:
- Verkostotyö
- Turvallinen koulu ja oppimisympäristö
- MAPA-toimintamalli (Management of Actual or Potential Aggression): Haasteellisen käyttäytymisen ennaltaehkäisy ja hallinta
- Yksilölliset opintopolut ja pedagogiset ratkaisut
- Arjen taidot, sosiaaliset taidot, tunne-elämän taidot
Naulakallion koulussa uskomme yhteistyön voimaan. Koulussa panostamme yhdessä kasvattamiseen, yhteissuunnitteluun ja yhteisopettajuuteen. Jokaisen oppilaan ympärille pyrimme luomaan tarpeita vastaavan ja tiiviin huoltajien ja ammattilaisten verkoston, joka tukee nuoren kokonaistilannetta ja koulunkäyntiä.
Opetuksessa keskeisiä teemoja ovat:
- Tunne- ja vuorovaikutustaidot
- Itsensä ilmaiseminen, kieli, sanat
- Oppimaan oppiminen
- Osallisuuden vahvistaminen
- Toivon pedagogiikka
Suuntaamme katseen kohti tulevaisuutta seuraavin tavoittein:
- Omien vahvuuksien löytäminen ja hyödyntäminen
- Minäpystyvyyden vahvistaminen
- Yksilöllinen polku kohti jatko-opintoja ja itsenäistymistä
- Yleensä 3. luokalta alkava vieras kieli (A1): englanti
- 6. luokalta alkava toinen kotimainen kieli (B1): ruotsi
Naulakallion koulu 2025 - 2026
Lukuvuosi 2025 - 2026 alkaa torstaina 7.8.2025 klo 9. 
  
Syyslukukausi 7.8.2025 (to) - 20.12.2025 (la)
 
Syysloma                     13.10.2025 (ma) – 17.10.2025 (pe) / viikko 42 
Joululoma                    22.12.2025 (ma) – 6.1.2026 (ti)  
Itsenäisyysjuhla          5.12.2025  (pe) 
9. luokka TET               10.11.2025 (ma) - 21.11.2025 (pe)                
 
Kevätlukukausi   7.1.2026 (ke) – 30.5.2026 (la) 
 
Talviliikuntapäivä       31.1.2026 (la) 
Talviloma                     16.2.2026 (ma) – 20.2.2026 (pe) / viikko 8 
Pääsiäisloma              3.4.2026  (pe) – 6.4.2026 (ma) 
Vappu                           1.5. 2026 (pe) 
Helatorstai                  14.5.2026 (to) 
Lomapäivä                   15.5.2026 (pe) 
8. luokka TET               2.2. (ma) - 6.2.2026 (pe) 
                   
Jaksot syksyllä 2025: 
Jakso I       7.8. - 10.10.2025 
Jakso II     20.10. - 20.12.2025 
 
Jaksot keväällä 2026: 
Jakso III   7.1. - 20.3.2026 
Jakso IV    23.3. - 30.5.2026 
Tavoitekeskustelut jaksojen aluksi ja arviointikeskustelut jaksojen päätteeksi.
Kodin ja koulun yhteistyön periaatteet ja toimintatavat on kuvattu jokaisen koulun opetussuunnitelmassa. Siihen kuuluvat mm. vanhempainillat, vanhempainvartit sekä yhteydenpito sähköisen Wilma-järjestelmän(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) kautta.
Käytännön yhteistyöstä ja toiminnasta sovitaan yhdessä koulun ja huoltajien kanssa. Kodin ja koulun yhteistyö on vastavuoroista. Kouluissa toimii johtokunta ja myös vanhempainyhdistys.
Wilma
Wilma-järjestelmän(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) kautta huoltajat voivat saada tietoa lastensa opetuksesta, opetusjärjestelyistä ja arvioinnista sekä selvittää poissaoloja. Wilmassa huoltajat saavat koulun lähettämiä tiedotteita ja voivat olla yhteydessä opettajiin ja rehtoriin. Wilmaa käyttävät myös oppilaat ja opiskelijat omien opintojensa seurantaan. Huoltajakohtaiset wilma-tunnukset annetaan syyslukukauden alkaessa siitä koulusta, jossa lapsi on aloittanut.
Opi käyttämään Wilmaa YouTube-videoidemme avulla.(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
Koulussamme on käytössä kuuden viikon jaksolla kiertävät perus- ja kasvisruokalistat. Ateriaan kuuluu lämmin ruoka, salaatti, raaste tai tuorepala, ruokajuoma, leipä ja levite.
Katso koulumme lounaslista(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
Henkilökuntamme yhteystiedot
Hallintoassistentti
Lauri Vuori 
puh. 09 310 41519 / 0406617404         
    
  
  
toimistopalvelut.naulakallion.koulu@hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman)
 
Hallintoassistentti on paikalla maanantaisin ja parittomilla viikoilla myös keskiviikkoisin.
Kansliassa käsittelemme oppilasrekisteriasiat. Hallintoassistentille pyydämme ilmoittamaan nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja henkikirjoitustietojen muutoksista.
Rehtori
Ulla Korhonen
puh. 09 310 83284 / 0401286780
    
  
  
ulla1.korhonen@hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman)
 
Apulaisrehtori
Jenni Halén
puh. 09 31079624 / 0407798159 
    
  
  
jenni.halen@edu.hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman)
 
Opehuone
puh. 09 310 82762 / 0403348460
         09 310 82763 / 0403348459
 
Opehuone
puh. 09 310 82762 / 82763
Opettajat
Jenni Halén, erityisluokanopettaja
Markku Kallio, erityisluokanopettaja
Anu Pietilä, erityisluokanopettaja
Joonas Tast, erityisluokanopettaja
Miikka Toivonen, erityisluokanopettaja
Laura Suoniemi, erityisluokanopettaja 
Wiljami Silvonen, erityisopettaja
Hanna Salokorpi, erityisopettaja
Helinä Lepistö, MA & FY/KE
Hannele Wolin, erityisopettaja
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@edu.hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman) ellei toisin mainita. Sähköpostiosoitteissa ei käytetä ä-ja ö-kirjaimia eikä erikoismerkkejä.
Elias Aston
Tiia Ikonen
Hemmo Jäppinen
Sevim Kayaanan
Minja von Holten
 
Psykologi Leena Väistö, puh. 09 310 20937 / 0406639171
Psykologi on tavattavissa koululla tiistaisin.
Kuraattori Jessica Silfver puh. 09 310 71919, 0504013398  
Kuraattori on tavattavissa koululla tiistaiaamupäivisin.  
Terveydenhoitaja Hanna Kylmäniemi puh. 0503105583
Terveydenhoitaja on tavattavissa koululla tiistaisin.
Terveydenhoitaja käyttää Helsingin kaupungin sähköistä asiointia. Palvelun käyttö edellyttää puolesta asioinnin sopimusta.
Koululääkäriin saa yhteyden kouluterveydenhoitajan kautta.
Tutustu, miten kouluissamme opitaan ja toimitaan
Sinua saattaisi kiinnostaa
Koulumme johtokunta
Jokaisessa koulussa toimii johtokunta, joka on mukana kehittämässä koulun toimintaa. Koulun johtokunta koostuu huoltajien, opettajien ja henkilöstön edustajista sekä oppilasjäsenistä. Kasvatus- ja koulutuslautakunta valitsee jäsenet neljäksi vuodeksi. Nykyisten johtokuntien toimikausi on 1.10.2025 - 30.9.2029.
JÄSENET VARAJÄSENET
HUOLTAJAT
Tuire Mäemurd Tia Myllynen
Julia Unikka Eeva Lauri
Jaana Haapamäki Lassi Hiltunen
Mirka Häyrynen Tiia Karjalainen
Mikael Stark Risto Viitikko
OPETTAJAT
Markku Kallio Anu Pietilä
MUU HENKILÖKUNTA
Elias Aston Minja von Holten
PUHEENJOHTAJA Jaana Haapamäki
VARAPUHEENJOHTAJA Tuire Mäemurd
SIHTEERI / ESITTELIJÄ Ulla Korhonen
HELSINGIN KAUPUNKI                PÖYTÄKIRJA 3 / 2025
KASVATUKSEN JA KOULUTUKSEN TOIMIALA
NAULAKALLION KOULUN JOHTOKUNTA
AIKA    keskiviikko 1. lokakuuta 2025 klo 15.30
PAIKKA    Naulakallion koulu, Naulakalliontie 13, 00970 Helsinki                 
LÄSNÄ        
HUOLTAJAT   
Tuire Mäemurd          
Julia Unikka          
Jaana Haapamäki      
Mirka Häyrynen      
Mikael Stark             
OPETTAJAT 
Markku Kallio         
MUU HENKILÖKUNTA
Elias Aston        
PUHEENJOHTAJA    Jaana Haapamäki 
SIHTEERI / ESITTELIJÄ    Korhonen Ulla
1.KOKOUKSEN AVAUS, LAILLISUUS JA PÄÄTÖSVALTAISUUS
Johtokunnan puheenjohtaja avasi kokouksen. Johtokunta totesi kokouksen lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.    Kokouksen puheenjohtajana toimii Jaana Haapamäki.
2.ESITTÄYTYMINEN
Uuden johtokunnan jäsenet esittäytyivät.
3.TYÖJÄRJESTYKSEN HYVÄKSYMINEN
Johtokunta hyväksyi esityslistan työjärjestykseksi.
4.PÖYTÄKIRJANTARKASTAJIEN VALINTA
Johtokunta valitsi pöytäkirjantarkastajiksi Mirka Häyrysen ja Elias Astonin.
5.NAULAKALLION KOULUN LUKUVUOSISUUNNITELMA LUKUVUODELLE 2025 – 2026 (Liite 1)
Johtokunta hyväksyi Naulakallion koulun lukuvuosisuunnitelman 2025 – 2026.
6.LAUSUNTOPYYNTÖ LUKUVUODEN 2026 – 2027 ja 2027 - 2028 TYÖ- JA LOMA-AJOISTA (Liite 2)
Oppilaskunnan ja henkilöstön näkemyksen perusteella johtokunta lausuu seuraavasti: lukuvuonna 2026 – 2027 vaihtoehdon 2 puolesta ja lukuvuonna 2027 – 2028 vaihtoehdon 1 puolesta.
Naulakallion koulun opetushenkilöstön enemmistö kannattaa vaihtoehtoa 2 2026 – 2027 ja vaihtoehtoa 1 2027 – 2028. Naulakallion koulun oppilaskunta on äänestyksen jälkeen päättänyt lausua seuraavasti: lukuvuonna 2026 – 2027  vaihtoehdon 2 puolesta ja lukuvuonna 2027 – 2028 vaihtoehdon 1 puolesta.
     
7.SEURAAVA KOKOUS
Seuraava kokous on maaliskuussa 2026, jolloin vahvistetaan koulun talousarvion käyttösuunnitelma.
8.MUUT ASIAT
9.KOKOUKSEN PÄÄTTÄMINEN
Puheenjohtaja päätti kokouksen klo 16.45
LIITTEET: 
Johtokunnan lausunto työ- ja loma-ajoista 2026 – 2027 ja 2027 - 2028 
Oppilaskunnan lausunto työ- ja loma-ajoista 2026 – 2027 ja 2027 - 2028
Helsingissä 1.10.2025
Jaana Haapamäki, puheenjohtaja
Ulla Korhonen, sihteeri
Mirka Häyrynen, pöytäkirjantarkastaja
Elias Aston,pöytäkirjantarkastaja
 
HELSINGIN KAUPUNKI            PÖYTÄKIRJA 1 / 2025
KASVATUKSEN JA KOULUTUKSEN TOIMIALA
NAULAKALLION KOULUN JOHTOKUNTA
AIKA    Keskiviikko 26. maaliskuuta 2025 klo 16.30
PAIKKA    Naulakallion koulu, Naulakalliontie 13, 00970 Helsinki
OSALLISTUJAT     
                           
                    HUOLTAJAT     
        Fischer Jan        
        Haapamäki Jaana    
        Saarelainen Kirsi    
        Stark Mikael        
OPETTAJAT 
        Kekki Sini
    
                
PUHEENJOHTAJA    Haapamäki Jaana
SIHTEERI / ESITTELIJÄ    Korhonen Ulla
1. KOKOUKSEN AVAUS, LAILLISUUS JA PÄÄTÖSVALTAISUUS SEKÄ PUHEENJOHTAJAN VALINTA
Johtokunnan puheenjohtaja avasi kokouksen. Johtokunta totesi kokouksen lailliseksi ja päätösvaltaiseksi. Kokouksen puheenjohtajana toimii Jaana Haapamäki.
    
2. TYÖJÄRJESTYKSEN HYVÄKSYMINEN 
Johtokunta hyväksyy esityslistan työjärjestykseksi.
3. PÖYTÄKIRJANTARKASTAJIEN VALINTA
Johtokunta valitsee pöytäkirjantarkastajiksi seuraavat:
4. NAULAKALLION KOULUN VUODEN 2025 TALOUSARVION KÄYTTÖSUUNNITELMAN 
    VAHVISTAMINEN
Naulakallion koulun johtokunta päättää hyväksyä talousarvion käyttösuunnitelman esittelijän ehdotuksen mukaisesti.
Lisäksi johtokunta päättää, että rehtorilla on oikeus kohdentaa johtokunnan tässä kokouksessa päättämän käyttösuunnitelman määrärahoja tiliryhmien ja toimintoalueiden välillä, jos koulun toiminta sitä vaatii. Rehtori tuo seuraavaan johtokunnan kokoukseen tiedoksi tehdyt muutokset.
Kasvatus- ja koulutuslautakunta hyväksyi 17.12.2024 §348 kasvatuksen ja koulutuksen toimialan vuoden 2025 tulosbudjetin ja oikeutti toimialajohtajan päättämään käyttötalouden ja investointien kokonaismäärärahojen puitteissa määrärahojen vastuuhenkilöt ja heidän määrärahansa ja tarkistamaan niitä tarvittaessa. Toimialajohtaja päätti 27.1.2025 § 8 toimialan palvelukokonaisuuksien käyttömenojen määrärahat sekä niiden vastuuhenkilöt ajalle 1.1.2025 - 31.12.2025.
Kaupunginhallitus on antanut päätöksellään 2.12.2024 talousarvion noudattamisohjeet (Intra). Määrärahojen vastuuhenkilöt ovat vastuussa talousarvion tavoitteiden saavuttamisesta, euromäärien noudattamisesta sekä tuloarvion ja tulojen perinnän toteutumisesta sekä muista tulosbudjetin toteuttamisen edellyttämistä toimenpiteistä ohjeiden mukaisesti. Perusopetusjohtaja on suomenkielisen perusopetuksen määrärahojen vastuuhenkilö. Rehtori on koulun määrärahojen vastuuhenkilö.
Toimialajohtaja päätti 27.1.2025 palvelukokonaisuuksien ja hallinnon käyttömenojen sekä investointien määrärahat, joiden pohjalta perusopetusjohtaja päätti 24.2.2025 kehyksen talousarviovuodeksi 2025 tulosbudjetin tavoitteiden ja periaatteiden mukaisesti. Tämän perusteella aluepäälliköt ovat päättäneet yksittäisten koulujen kehyksistä.
Esittelijä toteaa, että koulun talousarvion käyttösuunnitelma on valmisteltu myönnetyn kehyksen puitteissa johtokunnan hyväksyttäväksi.
Naulakallion koulun osalta budjettikehys on yhteensä 2 004 099,00 euroa. Käyttösuunnitelma perustuu erityiskoulussa maksimioppilasmäärään 40 ja lisäksi on huomioitu vankilaopetus.
Huomioitava on , että käyttösuunnitelmassa on taloushallinnon virheen vuoksi vuokrakuluissa ylimääräistä 338 694,50 € . Vuokrakulu Naulakallion koulun käyttösuunnitelmassa pitäisi tarkennuksen mukaan olla 488 665,00 €.
Käyttösuunnitelmassa on varattuna määräraha kertaluonteiseen palkitsemiseen, joka on suuruudeltaan 0,955 % henkilöstön säännöllisen työajan palkkasummasta.
5. MUUT ASIAT
Naulakallion lastenkodin ja koulun yhteistyökuulumiset.
6. SEURAAVA KOKOUS
Seuraava kokous on 3.6.2025 klo 16.30, jolloin käsitellään koulun toimintakertomus.
7. KOKOUKSEN PÄÄTTÄMINEN
   Puheenjohtaja päätti kokouksen klo 17.24.
Liitteenä:  
Koulun käyttösuunnitelma: tulo- ja menoerittely menolajiryhmittäin ja toiminnoittain
Helsingissä 26.3.2025
________________________        ________________________
Jaana Haapamäki, puheenjohtaja        Ulla Korhonen, sihteeri
________________________        ________________________
Sini Kekki,pöytäkirjatarkastajaJanFischer,pöytäkirjatarkastaja 
 
LIITE:
26.3.2025  § 4                    vakuudeksi  ______________________________
                                               Ulla Korhonen, rehtori
Huomioitava on , että käyttösuunnitelmassa on taloushallinnon virheen vuoksi vuokrakuluissa ylimääräistä 338694,50 €. Vuokrakulu Naulakallion koulun käyttösuunnitelmassa pitäisi tarkennuksen mukaan olla 488 665,00 €.
HELSINGIN KAUPUNKI                PÖYTÄKIRJA 2 / 2025
KASVATUKSEN JA KOULUTUKSEN TOIMIALA
NAULAKALLION KOULUN JOHTOKUNTA
AIKA    Tiistai 3. kesäkuuta 2025 klo 16.30
PAIKKA    Naulakallion koulu, Naulakalliontie 13, 00970 Helsinki
    Kirjasto
OSALLISTUJAT                 
    
HUOLTAJAT        
        Fischer Jan                
        Haapamäki Jaana    
        Saarelainen Kirsi    
        Stark Mikael        
OPETTAJAT 
        Kekki Sini
HENKILÖKUNTA
        Hofmeister Mikko    
                       
PUHEENJOHTAJA    Haapamäki Jaana    
SIHTEERI / ESITTELIJÄ    Korhonen Ulla
1. KOKOUKSEN AVAUS JA JÄRJESTÄYTYMINEN
Johtokunnan puheenjohtaja avasi kokouksen. Johtokunta totesi kokouksen  lailliseksi ja päätösvaltaiseksi. Kokouksen puheenjohtajana toimii Jaana Haapamäki. Johtokunta hyväksyi esityslistan työjärjestykseksi. Pöytäkirjantarkastajina toimivat Sini Kekki ja Kirsi Saarelainen.    
                  
2. NAULAKALLION KOULUN TOIMINTAKERTOMUS (liite 1)
Johtokunta on käsitellyt Naulakallion koulun toimintakertomuksen lukuvuodelta 2024 – 2025.
3. JÄRJESTYSSÄÄNTÖMUUTOS KOSKIEN 1.8.2025 VOIMAAN TULEVAA MOBIILILAITTEIDEN KÄYTTÖÄ 
   KOSKEVAA LAKIMUUTOSTA
Kaikki koulut lisäävät tämän perusopetuslain 29 §:n (Oikeus turvalliseen opiskeluympäristöön) tehdyn lisäyksen järjestyssääntöihinsä: Oppilas ei saa käyttää puhelinta tai muuta mobiililaitetta oppitunnin aikana lukuun ottamatta niiden käyttöä opettajan luvalla oppimistarkoitukseen taikka rehtorin tai opettajan luvalla henkilökohtaiseen terveydenhoitoon taikka perusopetuslain 31 §:ssä tarkoitettuna apuvälineenä.
Koulut ohjeistavat välitunnit, siirtymät, ruokailut ja säilytyksen sekä erittäin tärkeän perustellun viestinnän huoltajan kanssa. 
 
Naulakallion koulun järjestyssääntöihin kirjataan seuraavasti:
Mobiililaitteiden käyttö
Oppilas ei saa käyttää puhelinta tai muuta mobiililaitetta oppitunnin aikana lukuun ottamatta niiden käyttöä opettajan luvalla oppimistarkoitukseen taikka rehtorin tai opettajan luvalla henkilökohtaiseen terveydenhoitoon taikka perusopetuslain 31 §:ssä tarkoitettuna apuvälineenä.
Kouluun tuotavia puhelimia tai mobiililaitteita ei käytetä koulupäivän aikana oppitunneilla, välitunneilla, ruokailussa tai siirtymissä, ellei opettaja toisin ohjeista. Ne säilytetään opettajan ohjeen mukaisessa paikassa.
4. MUUT ASIAT
5. KOKOUKSEN PÄÄTTÄMINEN
   Puheenjohtaja päätti kokouksen klo 17.45
    
Helsingissä 3.6.2025
Jaana Haapamäki, puheenjohtaja
Ulla Korhonen, sihteeri
Sini Kekki, pöytäkirjantarkastaja
Kirsi Saarelainen, pöytäkirjantarkastaja
HELSINGIN KAUPUNKI                PÖYTÄKIRJA 3/2024
KASVATUKSEN JA KOULUTUKSEN TOIMIALA
NAULAKALLION KOULUN JOHTOKUNTA
AIKA    tiistai 8. lokakuuta 2024 klo 16.30
PAIKKA    Naulakallion koulu, Naulakalliontie 13, 00970 Helsinki
OSALLISTUJAT                 
    
    HUOLTAJAT     
        Fischer Jan                    
  Haapamäki Jaana    
        Saarelainen Kirsi
        Seppälä Matti    
        Hiltunen Lassi            
HENKILÖKUNTA
        Hofmeister Mikko    
                       
PUHEENJOHTAJA    Haapamäki Jaana    
SIHTEERI / ESITTELIJÄ    Korhonen Ulla
1.    KOKOUKSEN AVAUS, LAILLISUUS JA PÄÄTÖSVALTAISUUS
Johtokunnan puheenjohtaja avasi kokouksen. Johtokunta totesi kokouksen  lailliseksi ja päätösvaltaiseksi. Kokouksen puheenjohtajana toimii Jaana Haapamäki.
2.    TYÖJÄRJESTYKSEN HYVÄKSYMINEN
Johtokunta hyväksyi esityslistan työjärjestykseksi.
3.    PÖYTÄKIRJANTARKASTAJIEN VALINTA
Johtokunta valitsi pöytäkirjantarkastajiksi Jan Fischerin ja Kirsi Saarelaisen.
4.    NAULAKALLION KOULUN TOIMINTASUUNNITELMA LUKUVUODELLE 2024 – 2025 (Liite 1
Johtokunta päätti hyväksyä Naulakallion koulun toimintasuunnitelman lukuvuodelle 2024 – 2025.
5.    LAUSUNTOPYYNTÖ LUKUVUODEN 2025 – 2026 TYÖ- JA LOMA-AJOISTA (Liite 2)
Naulakallion koulun opetushenkilöstön enemmistö kannattaa vaihtoehtoa 1. Oppilaskunnan enemmistö kannattaa vaihtoehtoa 1. Johtokunta lausuu vaihtoehdon 1 puolesta.   
6.    SEURAAVA KOKOUS
Seuraava kokous on maaliskuussa 2025, jolloin vahvistetaan koulun talousarvion käyttösuunnitelma.
7. MUUT ASIAT
8.    KOKOUKSEN PÄÄTTÄMINEN
Puheenjohtaja päätti kokouksen klo 17.40
Helsingissä 8.10.2024
Jaana Haapamäki, puheenjohtaja
Ulla Korhonen, sihteeri
Jan Fischer, pöytäkirjantarkastaja
Kirsi Saarelainen ,pöytäkirjantarkastaja
 
Koulumme sosiaalisessa mediassa
Kerromme Naulakallion koulun arjesta myös Instagramissa, otathan meidät seurantaan.
Naulakallion koulu Instagramissa(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
Sijainti
Reitti pääsisäänkäynnille
- Saattoliikenteen pysähtymispaikka sijaitsee sisäänkäynnin läheisyydessä (etäisyys enintään 5 metriä), josta sisäänkäynnille pääsee siirtymään sujuvasti.
- Kulkureitti sisäänkäynnille on tasainen ja riittävän leveä sekä valaistu ja siinä on liikkumista ohjaavaa pintamateriaalia.
Pääsisäänkäynti
- Sisäänkäynti erottuu selkeästi ja on valaistu. Sisäänkäynnin yläpuolella on katos.
- Sisäänkäynnin yhteydessä on vähintään 4 porrasaskelmaa, jossa on käsijohteet molemmilla puolilla.
- Sisäänkäynnin yhteydessä on alle 6 m pitkä jyrkkä luiska.
- Sisäänkäynnin ovet erottuvat selkeästi. Oven ulkopuolella on riittävästi vapaata tilaa liikkumiselle esim. pyörätuolin kanssa. Ovi avautuu käsin helposti.
Sisätilat
- Toimipisteessä on 3 kerrosta.
- Tilassa on yli 2 cm korkeita kynnyksiä.
- Tilan keskeisillä kulkureiteillä on vähintään 4 porrasaskelmaa, jossa on käsijohteet toisella puolella.
- Sisätilojen ovet erottuvat selkeästi.
 
   
   
   
   
  