Tarvitsetko neuvontaa ja ohjausta sosiaalipalveluista tai etuuksien ja tukien hakemisesta? Sosiaalineuvonnassa pääset keskustelemaan elämäntilanteestasi ammattilaisen kanssa myös nimettömänä. Tilanteesi kartoituksen jälkeen sinut ohjataan palveluissa tarvittaessa eteenpäin.
Palvelemme sinua puhelimitse, sähköpostitse ja Sotebotti Hesterissä. Sotebotti Hester löytyy sivun oikeasta alakulmasta.
Chatti palvelee suomeksi arkisin klo 8.15-16. Nuorten sosiaalityön tiimien työntekijät ja opiskeluterveydenhuollon terveydenhoitajat vastaavat chatissa arkisin klo 12-15.
Soita
Sosiaalineuvonnan puhelin
Tietoa verkossa
Suojatun sähköpostin lähettäminen
Näin saat meihin yhteyden
Palvelemme sinua arkisin klo 8.15–16 numerossa 09 310 44400(Linkki aloittaa puhelun).
Sotebotti Hester löytyy sivun oikeasta alakulmasta. Sotebotti Hester on robotti, joka palvelee sinua 24/7 ja auttaa sinua anonyymisti sosiaalihuollon yleisissä asioissa.
Jos Hester ei osaa auttaa, pääset aukioloaikojen puitteissa chattiin keskustelemaan ammattilaisen kanssa. Chatti palvelee Sotebotti Hesterissä suomeksi arkisin klo 8.15–16. Nuorten sosiaalityön tiimien työntekijät ja opiskeluterveydenhuollon terveydenhoitajat vastaavat chatissa arkisin klo 12–15.
Älä kirjoita bottiin henkilötunnustasi! Jos sitä tarvitaan, sosiaaliohjaaja pyytää sinua tunnistautumaan suomi.fi-palvelun kautta.
Voit kysyä yleistä neuvontaa ja ohjausta laittamalla sähköpostia osoitteeseen sosiaalineuvonta.aikuissosiaalityo@hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman).
Suojatulla sähköpostilla voit asioida tietoturvallisesti ja lähettää tarvittaessa henkilökohtaisia tietojasi. Vastaamme sähköpostiin 1–3 arkipäivän kuluessa. Täältä pääset lähettämään suojattua sähköpostia(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
Seuraamalla meitä Facebookissa voit löytää vastauksia kysymyksiisi.
Siirry Facebook-kanavallemme(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
Tämän sivun löydät myös osoitteella hel.fi/sosiaalineuvonta.