Voit kysyä meiltä asunnon hakemisesta, vuokrasopimusten tekemisestä tai vaikkapa neuvoja vuokranmaksun ongelmissa. Muista, että asioita kannattaa selvittää hyvissä ajoin, ennen kuin niistä tulee ongelmia.
Palvelemme sinua Sotebotti Hesterin chatissä ma-pe klo 9-15 suomeksi ja englanniksi sekä Haagan, Kalasataman ja Malmin toimipisteissämme ajanvarauksella.
Sotebotti Hester palvelee 24/7. Löydät Hesterin sivun oikeasta alareunasta. Pääset Hesterin kautta chattiin, valintasi mukaan anonyymisti tai vahvasti tunnistautuen. Jos tunnistaudut, voit hoitaa myös henkilökohtaisia asioitasi.
Katso oma palvelupisteesi
Löydät oman palvelupisteesi oman asuinalueesi postinumeron perusteella. Voit tarkista oman palvelualueesi tästä. Palvelupisteemme löydät sivun lopusta.
Huom! Palvelemme sosiaalitoimen asiakkaita myös puhelimitse. Löydät puhelinnumeromme sivun lopusta löytyvien toimipisteidemme sivuilta.
Palvelemme seuraavilla postinumeroalueilla asuvia asiakkaita: 00250 (osa), 00270–00430.
Siirry Haagan palvelupisteen sivulle
Palvelemme seuraavilla postinumeroalueilla asuvia asiakkaita: 00100–00240, 00250 (osa), 00500–00580, 00600, 00610, 00800 (osa), 00810–00830, 00880 (osa).
Siirry Kalasataman palvelupisteen sivulle
Palvelemme seuraavilla postinumeroalueilla asuvia asiakkaita: 00620–00760, 00780, 00790.
Siirry Malmin palvelupisteen sivulle
Palvelemme seuraavilla postinumeroalueilla asuvia asiakkaita: 00590, 00800, 00840–00880, 00900–00950, 00970.
Siirry Myllypuron palvelupisteen sivulle
Palvelemme seuraavilla postinumeroalueilla asuvia asiakkaita: 00890, 00960, 00980, 00990.
Siirry Vuosaaren palvelupisteen sivulle
Asumisneuvonta sosiaalisessa mediassa:
(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
Tämän sivun löydät myös osoitteella hel.fi/asumisneuvonta.