Sosiaali- ja terveyspalvelujen takaisinsoiton ongelmat korjattu – joitakin häiriöitä saattaa vielä esiintyä

Sosiaali- ja terveyspalvelujen takaisinsoittopalvelujen tekniset ongelmat on saatu korjattua. Jonkin verran häriöitä saattaa vielä esiintyä.
Asiakaspalvelija tietokoneen ääressä kuulokkeet päässään.

Terveysasemien, neuvoloiden, hammashoidon, koronaneuvonnan ja koronarokotusten puhelinajanvarauksen ja Päivystysavun takaisinsoittopalvelun tekniset ongelmat on saatu korjattua.

Takaisinsoittopalvelussa saattaa esiintyä vielä jonkin verran häiriöitä. Pahoittelemme tätä.

Jos mahdollista, asioi sähköisesti kiireettömissä asioissa (maisa.fi(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)) tai tee Omaolo-oirearvio (omaolo.fi(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)). Voit käyttää Omaolo-palvelua myös sellaisissa kiireellisissä asioissa, jotka eivät vaadi välitöntä hoitoa. Omaolo-palvelun kautta sinulle vastataan kiireellisissä asioissa ympäri vuorokauden.

Kiireellisissä asioissa palvelee ympäri vuorokauden myös Päivystysapu p. 116 117.

Hätätapauksissa soita 112.