Haemme motivoitunutta ja ratkaisukeskeistä hankinta-asiantuntijaa talous- ja hallintopalvelut -yksikön hankinnat ja kilpailuttaminen -tiimiin!
Hankinnat ja kilpailuttaminen -tiimi vastaa Palvelukeskus Helsingin kilpailutusten, hankintojen ja sopimustenhallinnan toteuttamisesta, ylläpitämisestä ja kehittämisestä. Teemme tiivistä yhteistyötä muun muassa Helsingin kaupunginkanslian hankintayksikön kanssa. Työmme varmistaa tuotteiden ja palveluiden saatavuuden kilpailutuksissa saavutetuilla sopimushinnoilla.
Palvelukeskus Helsingin hankintastrategian keskeisiä teemoja ovat vaikuttavuus, vastuullisuus, toimivat markkinat, taloudellinen kestävyys ja tietojohtaminen. Hankintavolyymimme on noin 45 miljoonaa euroa vuodessa.
Mitä meillä pääset tekemään?
Hankinta-asiantuntijana vastaat hankintojen ja kilpailutusten valmistelusta, kilpailuttamisesta ja kokonaisvaltaisesta läpiviennistä sekä sopimusten hallinnasta. Toimit projektipäällikkönä erilaisissa kilpailutuksissa ja markkinavuoropuheluissa, joissa korostuvat organisointi-, viestintä- ja neuvottelutaitosi niin markkinoiden kuin muiden sidosryhmien kanssa.
Tehtäviisi kuuluu myös prosessien hallintaa ja kehittämistä, sopimusten tulkintaa sekä erilaisia raportointitehtäviä. Hankintatoimen tehtävät ovat monipuolisia ja kattavat muun muassa tuotteiden ja palveluiden kilpailutuksia sekä sopimustenhallintaa. Pääasialliset hankintakategoriat ovat elintarvikkeet, ruokatuotteet ja puhtauspalvelut, mutta työssäsi käsittelet myös muita hankintakokonaisuuksia. Lisäksi tehtäviin voi sisältyä julkisiin hankintoihin liittyviä selvityksiä ja kehitystöitä.
Mitä edellytämme sinulta?
• alempaa korkeakoulututkintoa,
• kokemusta julkisista hankinnoista ja niiden kilpailuttamisesta,
• kokemusta Cloudia-kilpailuttamis- ja sopimustenhallintajärjestelmästä.
Mitä tarjoamme sinulle?
Pääset työskentelemään osana pientä, mutta tehokasta hankinnat ja kilpailuttaminen -tiimiä, jossa yhteistyö ja tiimityön taidot ovat keskeisiä. Teet myös tiivistä yhteistyötä muiden yksiköiden kanssa. Esihenkilönäsi toimii hankintapäällikkö.
Meillä joustava hybridityö on arkea, työskentelemme sekä etänä että Pakkalan ja Vallilan toimistoilla. Tiimi kokoontuu säännöllisesti toimistolle palavereihin ja yhteistyön tueksi.
Tarjoamme Suomen suurimman työnantajan vakauden lisäksi kattavat edut hyvinvointisi tueksi, kuten runsaat lomaedut (jopa 38 arkipäivää), kokemuslisät (5 vuoden kokemuksella 3 % ja 10 vuoden kokemuksella 8 %), kaupunkipyöräedun, ePassi Flex-edun, joka sisältää liikunta- ja kulttuuriedun, työsuhdematkalippuedun sekä hyvinvointiedun (maksimissaan 550 €/kalenterivuosi) ja lounasedun. Voit itse vaikuttaa ansioihisi erilaisilla palkkioilla, minkä lisäksi kaupungin työntekijöillä on etusija Auroranlinnan asuntoihin. Panostamme myös henkilöstömme osaamisen kehittämiseen tarjoamalla erilaisia koulutusmahdollisuuksia.
Miten hakuprosessi etenee?
Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastatteluna, ja jatkoon valituille lähetämme kutsut sähköpostilla. Ethän lähetä hakemustasi tai CV:täsi sähköpostitse, sillä emme huomioi niitä anonyymissä rekrytoinnissa.
Kiinnostuitko? Odotamme jo innolla hakemustasi!
Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi Helsingin kaupunki kannustaa anonyymiin rekrytointiin, ja tämä rekrytointi toteutetaan anonyymisti. Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen. Täytä työnhakulomake normaalisti. Huomioi hakemusta kirjoittaessasi, että se noudattaa anonymiteetin periaatteita. Esihenkilö valitsee haastateltavat henkilöt anonyymin yhteenvedon perusteella eikä siinä ole nähtävissä hakijan nimeä, ikää, sukupuolta tai äidinkieltä.
Sopimusala
KVTES Kunta-alan yleinen virka- ja työehtosopimus
Lisätiedot
Antti Virtanen
Hankintapäällikkö
antti.virtanen@hel.fi
040 173 5868