Haluatko olla keskeisessä roolissa rakentamassa ja kehittämässä talouden prosesseja ja raportointia? Haemme nyt johtavaa controlleria vakituiseen työsuhteeseen!
Mitä pääset meillä tekemään?
Johtavana controllerina toimit osana asiantuntevaa taloustiimiä, joka kasvaa pian kahdeksan hengen vahvuiseksi. Raportoit talouspäällikölle ja teet tiivistä yhteistyötä johdon, oman tiimin sekä liiketoimintayksiköiden ja kaupungin muiden asiantuntijoiden kanssa.
Tehtävässäsi vastaat muun muassa:
• Talousraportoinnin ja palvelukustannuslaskennan kehittämisestä
• talousarvio-, toimintasuunnitelma- ja tilinpäätöstekstien laatimisesta yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa sekä
• talousprosessien kuvaamisesta ja kehittämisestä yli organisaatiorajojen.
Tarjoamme joustavan hybridityömallin. Toimipisteemme sijaitsevat Vantaan Pakkalassa ja Helsingin Vallilassa. Etätyö on luonteva osa arkeamme, mutta toivomme läsnäoloa esimerkiksi tiimin palavereihin ja yhteisiin kehittämistilanteisiin.
Mitä odotamme sinulta?
• Soveltuva ylempi korkeakoulututkinto
• kokemusta tai osaamista taloushallinnon tehtävistä
• vahvaa prosessiosaamista ja kykyä hallita laajoja kokonaisuuksia
• erinomaisia Excel-taitoja ja vahvaa tietoteknistä osaamista
• analyyttista ja tarkkaa työotetta sekä oma-aloitteista, kehittämisorientoitunutta asennetta
• sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
• erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä kiteyttää olennaiset asiat selkeästi.
Miksi tulisit meille töihin?
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden vaikuttaa pitkäjänteisesti talouden kehittämiseen ja työskennellä osaavassa, kannustavassa tiimissä, jossa osaamista jaetaan ja toisia tuetaan!
Meillä saat myös kattavat edut hyvinvointisi tueksi, kuten runsaat lomaedut (jopa 38 arkipäivää), kokemuslisät (5 vuoden kokemuksella 3 % ja 10 vuoden kokemuksella 8 %), kaupunkipyöräedun, ePassi Flex-edun, joka sisältää liikunta- ja kulttuuriedun, työsuhdematkalippuedun sekä hyvinvointiedun (enintään 550 €/kalenterivuosi) ja lounasedun. Lisäksi voit itse vaikuttaa ansioihisi erilaisilla palkkioilla ja kaupungin työntekijöillä on etusija Auroranlinnan asuntoihin.
Miten rekrytointiprosessi etenee?
Olisiko tämä työ juuri sinulle sopiva? Odotamme jo innolla hakemustasi! Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastatteluna, ja jatkoon valituille lähetämme kutsut sähköpostilla. Ethän lähetä hakemustasi tai CV:täsi sähköpostitse, emme huomioi niitä anonyymissä rekrytoinnissa. Lisäksi tehtävään valitun henkilön luottotiedot tarkistetaan osana rekrytointiprosessia.
Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi Helsingin kaupunki kannustaa anonyymiin rekrytointiin, ja tämä rekrytointi toteutetaan anonyymisti. Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen. Täytä työnhakulomake normaalisti. Huomioi hakemusta kirjoittaessasi, että se noudattaa anonymiteetin periaatteita. Esihenkilö valitsee haastateltavat henkilöt anonyymin yhteenvedon perusteella eikä siinä ole nähtävissä hakijan nimeä, ikää, sukupuolta tai äidinkieltä.
Sopimusala
KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus
Lisätiedot
Salla Alhola, talouspäällikkö, puh. 09 310 35850 antaa lisätietoja seuraavina ajankohtina: to 22.5. klo 9-11 ja pe 23.5. klo 10-12.
(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) https://palkerekry.hel.fi/