Haemme taloushallinnon assistenttia määräaikaiseen tehtävään Helsingin kaupungin Taloushallintopalveluun Keskushallinnon taloushallinnon tehtävistä vastaavalle palvelualueelle ajalle 1.10.2025- 20.9.2026.
Taloushallinnon assistentin tehtävässä vastaat tiimisi kanssa liikelaitosten ostolaskujen käsittelystä ja ostoreskontrien hoidosta.
Olet etsimämme henkilö, kun olet numerotarkka ostoreskontranhoitaja, omaat hyvät tietotekniset taidot ja ja sinulla taloushallinnon järjestelmäosaamista, olet tiimipelaaja, jolla on hyvät vuorovaikutustaidot. Lisäksi olet aloitteellinen, joustava ja kykenet ratkomaan ongelmia tiukassakin paikassa.
Hakijalta toivomme kelpoisuusvaatimukset täyttävää koulutusta (esim. merkonomi) ja kokemusta ostolaskujen käsittelystä ja ostoreskontran hoidosta sekä sujuvaa suomen kielen taitoa. Eduksi luetaan työkokemus vastaavista tehtävistä sekä P2P ja SAP-osaaminen.
Tarjoamme monipuolisen tehtävän, jossa pääset kehittämään ja laajentamaan omaa osaamistasi. Meillä on hyvät mahdollisuudet kouluttautumiseen ja jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen, osaavat työkaverit ja nykyaikaiset työvälineet. Helsingin kaupunki on luotettava ja vastuullinen työnantaja, joka tarjoaa kattavat työterveys- ja liikuntapalvelut sekä monet muut merkitykselliset henkilöstöedut.
Kiinnostuitko?
Hae tehtävää viimeistään 8.9.2025 klo 16.00 mennessä. Täytäthän hakemuksen pian, että pääsemme tutustumaan sinuun!
Sopimusala
KVTES Kunta-alan yleinen virka- ja työehtosopimus
Lisätiedot
Palvelukoordinaattori Eeva Ikonen, sähköpostitse: eeva.ikonen@hel.fi ja puhelimitse: ma 1.9. klo 13-14 ja to 4.9. klo 9-10 (p. 09 310 25490)
(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) https://taloushallintopalvelu.hel.fi/