Saitko asiakastiedotteen muutoksenhakuohjeista laskuihin liittyen? Ei hätää, kyseessä on tiedote, eikä vaadi sinulta toimenpiteitä.
Helsingin kaupungin taloushallintopalvelun alkuvuonna lähettämiltä laskuilta jäi laskunvälityspalvelussa tapahtuneen inhimillisen virheen takia puuttumaan sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan lakisääteinen muutoksenhakuohje. Pahoittelemme virhettä.
Lähetämme puuttuneen muutoksenhakuohjeen kaikille niille, jotka ovat saaneet laskun alkuvuonna (laskun päiväys 29.1.–28.8.2025). Tiedote ei ole uusi lasku, eikä laskulla ole virhettä, vaan kyse on pelkästään ohjeen toimittamisesta.
Asia ei vaadi sinulta mitään toimenpiteitä.
Pahoittelemme tapahtunutta. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jos haluat tarkistaa laskutilanteesi tai kysyä lisätietoja. Asiointia sujuvoittaa, kun tiedossasi on laskun numero tai asiakasnumero, jotka löytyvät saamastasi laskusta.
Talpan asiointipalveluun kirjaudut vahvan tunnistautumisen kautta ja vaikka mobiilisti. Voit asioida myös yrityksen tai toisen henkilön puolesta, jos sinulla on valtuutus.