
Osa asiakkaista on saanut Helsingin kaupungin laskun kahteen kertaan. Toinen laskuista on aiheeton ja sen voi hävittää. Asiasta ei tarvitse erikseen ilmoittaa.
Jos olet ehtinyt maksaa laskun kahteen kertaan, palautamme ylimääräisen summan automaattisesti ja ilman erillistä ilmoitusta.
Tuplalaskutus johtui teknisestä virheestä laskujen välityspalvelussa. Pahoittelemme tapahtunutta.
Kahteen kertaan lähteneet laskut sisälsivät mm. terveydenhuollon käyntimaksuja, pelastustoimen laskuja, kotihoidon laskuja sekä turvapuhelinten veloituksia. Lisäksi mukana oli varhaiskasvatuksen maksuja ja tilavuokria. (Uutista täydennetty 6.2.2025)
Jos sinulla on kysyttävää tai haluat lisätietoja, ota yhteyttä asiointipalvelun kautta (palveluun kirjaudutaan vahvasti tunnistautumalla).
Ota yhteyttä Talpaan(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
Asiointia sujuvoittaa, jos tiedossasi on laskun numero tai asiakasnumero, jotka löytyvät saamastasi laskusta.