Kysy suun terveydestä, hammashoidon chatti vastaa

Hammashoidon uusi chat-palvelu neuvoo ja ohjaa helsinkiläisiä arkisin klo 10 -14 suun terveyteen ja hammashoidon palveluihin liittyvissä asioissa osoitteessa www.hel.fi/hammashoito.

Chatti tarjoaa palvelua anonyymisti. Palveluun on myös mahdollista kirjautua pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla. Kirjautuneena asiakas voi esimerkiksi siirtää tai perua vastaanottoaikaa tai muuttaa yhteystietojaan. Chatissä voidaan myös arvioida asiakkaan palvelutarve.

”Chatillä halutaan monipuolistaa ja sujuvoittaa Helsingin suun terveydenhuollon palvelukanavia. Kysymyksiä on tullut esimerkiksi palvelusetelin käyttöön, yhteydensaantiin ja asiakasmaksuihin liittyen”, kertoo ts. ylihammaslääkäri Anni Helkiö.

Hammashoidon chatti on osa Helsingin sähköisten palvelujen kehittämistä. Hammashoidon sähköinen asiointi palvelee osoitteessa helsth.terveytesi.fi/. Palvelu löytyy myös osoitteesta asiointi.hel.fi. 

Hammashoidon ajanvaraus toimii tutussa numerossa 09 310 51400 ma - to klo 7 - 18 ja pe klo 7 – 15. Päivystyksen ajanvaraus palvelee samassa numerossa arkisin klo 7 – 14. Arki-iltaisin klo 14 - 21 sekä viikonloppuisin klo 8 - 21 päivystyksen numero on 09 471 71110 ja öisin (klo 21 – 8) 040 621 5699.

Lisätietoja

JAA