Helenin e-laskuja lähetetty virheellisesti paperisena

Osa Helenin laskuista on yhteistyökumppanin ohjelmavirheen vuoksi lähtenyt asiakkaille postin välityksellä paperisina tai Netpostiin, vaikka asiakas olisi valinnut laskutustavaksi sähköisen kanavan.

Virheellinen laskun lähetystapa koskee tämän hetkisen tiedon mukaan 11 - 14.2.2019 päivättyjä laskuja. Asiaa selvitetään parhaillaan Helenin tulostus- ja tiedonvälitysyhteistyökumppanin kanssa.

Lähtökohtaisesti asiakkaan laskun lähetystapaan ei ole tehty Helenin toimesta muutoksia ja laskujen pitäisi tulla jatkossa taas normaalilla tavalla. Laskun voi maksaa normaalisti paperiversiona eikä se vaikuta jatkossa laskun lähetystapaan. Selvitämme myös mahdollisuutta lähettää lasku uudelleen sähköisesti.

Helen pahoittelee asiasta aiheutunutta haittaa.

Lisää aiheesta:

Helenin uutinen


JAA