Suoraan sisältöön

Ota yhteyttä Taloushallintopalveluun

Voit tällä lomakkeella kätevästi asioida Talpan kanssa esimerkiksi laskuun tai maksusuoritukseen liittyvissä asioissa. Lomakkeella lähettämäsi pyyntö tai kysymys ohjautuu Talpan asiakaspalveluun ja sieltä edelleen oikealle taholle. Käsittelemme sähköiset pyynnöt mahdollisimman pian, mutta kiireellisissä asioissa kannattaa soittaa asiakaspalveluumme, puh. 09 310 25300.

Huomaa, että lomakkeessa ei ole syytä mainita esim. henkilötunnuksia tai varallisuutta koskevia tietoja eikä myöskään arkaluontoisia tietoja kuten tietoja terveydentilasta.

Lomakkeessa kysytään lasku- tai asiakasnumeroa, joka löytyy laskun oikeasta yläreunasta.

Palautteen lähettäminen ei onnistunut.

Virhe saattaa johtua esim. liian suuresta liitetiedostosta. Liite voi olla enimmillään 1Mt suuruinen.









Asiakkuutesi





 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

Valinnaiset lisätiedot:

Liitetiedosto (max. 5 Mb):





 

 

Sähköinen viesti toimitetaan viranomaiselle lähettäjän omalla vastuulla (Laki sähköisestä asioinnista viranomaistoiminnassa 24.1.2003/13, 8 §). Jos asiakirjan toimittamiselle on asetettu määräaika, lähettäjän on huolehdittava siitä, että asiakirja saapuu viranomaiseen määräajassa (Hallintolaki 6.6.2003/434, 17 §).

Lomakkeen kautta ei tule lähettää esimerkiksi lakisääteisiä muistutuksia, kanteluja tai oikaisuvaatimuksia päätöksistä. Virallinen ja erityistä vireillepanoa edellyttävä posti osoitetaan kaupungin kirjaamoon. Vireillepanoa edellyttäviä asioita ovat henkilökuntaan tai palveluun liittyvät aloitteet, kantelut, valitukset, oikaisuvaatimukset ja muistutukset sekä päätöksentekoon liittyvät asiat.

Tietoa sähköisen yhteydenoton ja palautteen antamisesta

Palautejärjestelmän rekisteriseloste

JAA