Suoraan sisältöön

Talpan asiakaspalvelu

Kysyttävää saamastasi tai kaupungille lähettämästäsi laskusta? Haluatko siirtää laskun eräpäivää?

Laskuun liittyvissä asioissa voit kätevästi asioida Talpan kanssa sähköisesti: Lomakkeella lähettämäsi pyyntö tai kysymys ohjautuu Talpan asiakaspalveluun ja sieltä edelleen oikealle taholle. Käsittelemme sähköiset yhteydenotot mahdollisimman pian, mutta kiireellisissä laskuun tai eräpäivään liittyvissä asioissa kannattaa soittaa asiakaspalveluumme, puh. 09 310 25300.

Yhteydenottolomake: Laskuihin ja suorituksiin liittyvät kysymykset ja viestit


HUOM. Helsingin kaupungin palkanlaskennan asiakaspalvelulla on omat yhteystiedot: Palkanlaskennan ja palkkioiden sekä omaishoidon tuen palvelunumerot

Lomakkeiden tiedot käsitellään suojatussa sisäverkossa

Lomakkeiden kautta Talpaan tulleet viestit ja palautteet käsitellään luottamuksellisesti kaupungin sisäverkossa toimivassa palautejärjestelmässä, jonka käyttöoikeudet on rajattu.

Lomakkeiden tiedot käsitellään suojatussa sisäverkossa