Suoraan sisältöön

Taloushallinnon palvelut

Taloushallinnon palvelut -osastolla hoidetaan laskutusta ja perintää sekä ostolasku-, kirjanpito- ja maksuliikennepalveluja. Osastoa johtaa vs. osastopäällikkö Pasi Rauhaniemi.

Taloushallinnon asiakaspalvelunumerossa vastataan arkisin klo 9.00 -15.00. Asiakaspalvelunumero: puh. 09 310 25300.

Voit ottaa yhteyttä myös sähköisesti (linkki lomakkeeseen) tai sähköpostilla os. talpa.asiakaspalvelu(at)hel.fi

  • Kaupungin laskujen eräpäivän siirrot
  • Maksusuunnitelmat
  • Tili- ja osoitteenmuutokset
  • Sosiaali- ja terveydenhuollon lakisääteisten asiakasmaksujen laskutus sekä maksukattoon ja vapaakorttiin liittyvä neuvonta
  • Suoritukset kaupungin myyntireskontraan, liikasuoritusten palauttaminen asiakkaille
  • Helsingin kaupunkien toimialojen ja liikelaitosten saatavien perintä, velkajärjestelyasiat
  • Kaupungille lähetetyt laskut

Huomioittehan ystävällisesti, että mikäli asianne koskee palvelun sisältöä, tulee teidän olla yhteydessä palvelun tuottaneeseen toimialaan, ks. kaupungin toimialojen ja liikelaitosten yhteystiedot.



Talpan asiakaspalvelupisteessä os. Sörnäisten rantatie 27 A (1. kerros) annetaan maksukattoon ja vapaakorttiin liittyvää neuvontaa. Huom. Asiakaspalvelupisteet on toistaiseksi suljettu. Sörnäisten rantatiellä ei ole kassatoimintaa.

Helsingin kaupungin laskuja voi maksaa Talpan yleisökassaan osoitteessa: Toinen linja 4 A, Kallion virastotalo, avoinna arkisin klo 9.0015.30. Yleisökassan postiosoite: PL 210, 00099 Helsingin kaupunki.

Postiosoite:
Taloushallintopalvelu
PL 235, 00099 Helsingin kaupunki

Faksi: 09 310 25110

Sähköposti: talpa.asiakaspalvelu(at)hel.fi

Sähköisellä lomakkeella voi kätevästi asioida Talpan kanssa:

>> Laskuihin ja suorituksiin liittyvät kysymykset ja viestit

>> Palkkoihin ja palkkioihin liittyvät kysymykset ja viestit