Suomi | Svenska | English
Selkokieli | Lättläst språk
Viittomakieli | Teckenspråk
Suomi | Svenska | English | Pусский | Deutsch | 日本語
Suomi | Svenska | English | Eesti keel | Français | Pусский | Soomaali | Türkçe | Español | بالعربية | 中文 | فارسی
Kun kirjaudut ja rekisteröidyt asiointipalveluun ensimmäisen kerran, saat käyttöösi henkilökohtaisen asiointikansion. Yritys- ja yhteisöasiakkaat saavat käyttöönsä yrityksen asiointikansion.
Asiointikansioon tallentuvat useimmat asiointitapahtumat, kuten lähetetyt hakemukset, luonnokset, viestit, päätökset ja täydennykset.
On kuitenkin tapahtumia, jotka eivät tallennu kansioon (esimerkiksi terveydenhuollon asiointi). Kunkin palvelun kuvaussivulta näet, tallentuvatko kyseisen palvelun tiedot asiointikansioon.
Asiointikansion uusista tapahtumista lähetetään ilmoitus sähköpostiin tai matkapuhelimeen. Voit muuttaa ilmoitusten kielen ja yhteystiedot Omat tiedot -sivulla.
Asiointikansion uusista tapahtumista saa ilmoituksen joko sähköpostiin tai matkapuhelimeen tasatunnein klo 9-20 välillä.