Suoraan sisältöön

Kysy lisää Staran palveluista

Palautteen lähettäminen ei onnistunut.

Virhe saattaa johtua esim. liian suuresta liitetiedostosta. Liite voi olla enimmillään 1Mt suuruinen.

Stara on Helsingin kaupungin sisäinen palveluntuottaja. Tarjoamme koko Helsingille monipuolisen palveluvalikoimamme, ylivertaisen paikallistuntemuksemme sekä laajan alihankintaverkostomme osaamisen.

Tämä lomake on tarkoitettu kaupungin sisäisille toimijoille.








Kuinka voimme auttaa?

(enintään 5000 merkkiä)

Kerro yhteystietosi, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian. Saat sähköpostiisi Helsingin palautejärjestelmän lähettämän linkin, jonka kautta voit seurata yhteydenottosi käsittelyä.


 

 

 

 

Lisää mahdolliset asiaasi selventävät liitteet alle. Mikäli liitteittesi koko ylittää 5 Mb, lähetä ne ystävällisesti osoitteeseen stara.tarjoukset(at)hel.fi.

 

Kiitos yhteydenotostasi!


Koska tämän sähköpostin tietoturvaa ei ole varmistettu, palautteessanne ei ole syytä mainita esim. henkilötunnuksia, pankkitilin numeroja tai varallisuutta koskevia tietoja eikä myöskään arkaluontoisia tietoja kuten tietoja terveydentilasta tai asiakkuuteen liittyviä tietoja.

Sähköinen viesti toimitetaan viranomaiselle lähettäjän omalla vastuulla (Laki sähköisestä asioinnista viranomaistoiminnassa 24.1.2003/13, 8 §). Jos asiakirjan toimittamiselle on asetettu määräaika, lähettäjän on huolehdittava siitä, että asiakirja saapuu viranomaiseen määräajassa (Hallintolaki 6.6.2003/434, 17 §).

Tämän vuoksi palauteviestinä ei tule lähettää esimerkiksi lakisääteisiä muistutuksia, kanteluja tai oikaisuvaatimuksia päätöksistä.

Palautejärjestelmän rekisteriseloste » Tietoa palautteen antamisesta »