Suoraan sisältöön

Ajanvaraus ja neuvonta

Sähköinen asiointi

  • varata ajan neuvolan terveydenhoitajalle
  • lähettää viestin tai yhteydenottopyynnön omalle terveydenhoitajallesi
  • siirtää tai perua sähköisesti varaamiasi aikoja
  • saada tekstiviestimuistutuksen ajanvarausajasta.

Sähköinen asiointi vaatii toimiakseen neuvolan asiakkuuden ja sähköisen asioinnin sopimuksen. Lisätietoa sähköisen asioinnin mahdollisuuksista

Neuvolan puhelinpalvelu

Puhelinpalvelu, jossa on takaisinsoitto, ma-pe klo 8-14  puh. 09 3105 5530.

Huom! Torstaina 15.8. palvelu klo 8-13.

NeRo-neuvolarobotti vastaa neuvolan asiakkaita mietityttäviin asioihin kaikkina vuorokauden aikoina.

Puhelinpalvelusta voit

  • saada neuvontaa äitiys- ja lastenneuvola-asioissa
  • varata vastaanottoajan neuvolaan
  • perua neuvolan vastaanottoajan


Chat-palvelu ja NeRo-neuvolarobotti

NeRo-neuvolarobotti vastaa neuvolan asiakkaita mietityttäviin asioihin kaikkina vuorokauden aikoina. Neuvolan chat-palvelussa terveydenhoitaja on paikalla arkisin klo 12–14 (ajalla 17.6.–11.8.  arkisin klo 12–13). Voit halutessasi tänä aikana kertoa NeRolle että haluat keskustella terveydenhoitajan kanssa. Chatissa voit keskustella terveydenhoitajan kanssa anonyymisti tai tarvittaessa terveydenhoitaja pyytää sinua tunnistautumaan.

Chatbotille voi puhua kuin ihmiselle. Lauseet kannattaa muodostaa yksinkertaiseksi ja kysyä yksi asia kerrallaan. Botille voit kertoa mikä pulma sinulla on, esimerkiksi ”imetys sattuu ” tai kysyä ”mitä raskausaikana saa syödä?”.

Huomioithan, että NeRo ei osaa vielä vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta esitetyt kysymykset auttavat NeRoa oppimaan koko ajan lisää.



JAA
15.08.2019 13:08