Suoraan sisältöön

Liikunta

Omatoiminen harjoittelu kuntosalilla

Huom! Kuntosali ei ole käytössä to 24.10. klo 14-15.30.

Maanantaisin

klo 8–9
klo 14–15 (vain naiset)
klo 15–19

Tiistaisin

klo 8–9
klo 16–19

Keskiviikkoisin

klo 8–9
klo 13–14 (vain miehet )
klo 14–17.30

Torstaisin

klo 8–9
klo 14–17.30

Perjantaisin

klo 8–9
klo 12–13
klo 14.30–17.30

Lauantaisin ja sunnuntaisin  

klo 9–15


LIIKUNTARYHMÄT

Liikuntaryhmät ovat maksuttomia, jollei muuta ole mainittu.

MAANANTAISIN

  • klo 10-10.50 MATTOJUMPPA Pirjo/liikuntasali K krs
    = syvien vartalolihasten vahvistaminen
  • klo 11-11.30 TUOLIVOIMISTELU  Jani/juhlasali 1.krs
  • klo 12-13 KUNTOSALILLA LAITEOPASTUS UUSILLE ASIAKKAILLE Pirjo/kuntosali 1.krs

TIISTAISIN

  • klo 8.30-9.30 KUNTOVOIMISTELU Ja-ni/liikuntasali K krs
  • klo 12-13.15 CIRCUIT Jani/kuntosali 1.krs
    (kysy vapautuvia paikkoja liikunnanohjaaja Janilta)

KESKIVIIKKOISIN

  • klo 10.30-11.10 ASAHI (Ei 16.10.) Jani/liikuntasali K krs

TORSTAISIN

  • klo 8.30-9.30 KUNTOVOIMISTELU (17.10. videolta) Pirjo/liikuntasali K krs
  • klo 10-10.45 KUNTOPIIRI NIVELONGELMISTA KÄRSIVILLE (Ei 17.10.) Pirjo/liikuntasali K krs (kysy vapautuvia paikkoja liikunnanohjaaja Pirjolta)
  • klo 11.45-12.45 TASAPAINORATA Pirjo/liikuntasali K krs
  • klo 11.50-13 CIRCUIT (17.10. omatoiminen) Jani/kuntosali 1.krs
    (kysy vapautuvia paikkoja liikunnanohjaaja Janilta)

PERJANTAISIN

  • klo 8.45-9.45 PUNTTIJUMPPA Jani/liikuntasali K
  • klo 11.15-11.45 TUOLIVOIMISTELU (4.10. liikuntasalissa) juhlasali 1.krs
  • klo 12-13.15 VERRYTTELY+VENYTTELY JA RENTOUTUS liikuntasali K krs


Tuolivoimistelua Vuosaaressa

Torstaisin klo 14-14.30, liikunnanohjaaja Jani Kuru.
Osoite: Kahvikuja 3 A (2. krs) 00980 Helsinki. (palvelukeskus Albatross)


VESILIIKUNTARYHMÄT

Vesiliikuntaryhmiin osallistuvilta peritään 42e/kausimaksu. Syyskausi on 22.7.-31.12.2019. Pyydämme asiakkaita sitoutumaan ryhmään ja ilmoittamaan poissaoloista liikunnanoh-jaajille mahdollisimman pian. Vesijumpan pituus on 30 min. Kysy vapaita paikkoja liikun-nanohjaajilta!

MAANANTAISIN

  • klo 8.30 Naiset Jani/allasosasto K krs
  • klo 9.15 Miehet
  • klo 13.30 Naiset+miehet

TIISTAISIN

  • klo 8.30 Naiset Pirjo/allasosasto K krs
  • klo 9.15 Naiset
  • klo 12.15 Naiset
  • klo 14–15.30 Vapaa harjoittelu altaalla 3,45 €/krt allasosasto K krs

KESKIVIIKKOISIN

  • klo 8.30 Naiset Pirjo/allasosasto K krs
  • klo 9.15 Naiset
  • klo 10.45 Naiset + miehet
  • klo 13.30 Naiset Jani/allasosasto K krs

TORSTAISIN

  • klo 9.00 Naiset Jani/allasosasto K krs

PERJANTAISIN

  • klo 12–14 Vapaa harjoittelu altaalla 3,45 €/krt allasosasto K krs

Liikunnanohjaajat:
Kettunen Pirjo p. 040 178 4709 Kuru Jani p. 040 178 4708


Lisätietoa liikuntaryhmistä

Kaikissa ryhmissä käytetään musiikkia. Jokainen voimistelija tekee liikkeet oman voinnin ja kunnon mukaan.

Asahi 50 min
Asahi on terveysliikuntajärjestelmä, jossa yhdistyvät sekä itämaisen että länsimaisen terveysliikunnan parhaat perinteet. Liikkeet ovat pehmeitä ja ne tehdään hengityksen kannattelemana. Liikkeet ovat yksinkertaisia ja ne tehdään seisten.

Circuit 75 min
Kuntosaliharjoittelua, jossa alkulämmittely tehdään ohjaajan opastuksella. Tämän jälkeen kierretään läpi salissa olevia harjoituspaikkoja ohjaajan antaman ajan mukaan (2min30sek/laite). Tunnin lopuksi ohjattu loppuverryttely.

Kuntopiiri nivelongelmista kärsiville 45 min
Vaaditaan ilmoittautuminen ohjaajalle. Kiertoharjoittelu (2min/piste), jossa keskitytään ryhtiin, nivelten hyvään asentoon ja syviin vartalon lihaksiin lihaskuntoliikkeitä tehdessä. Harjoitukset tehdään seisten ja istuen. Loppuverryttely.

Kuntovoimistelu 60 min
Normaalikuntoisille liikkujille reipasvauhtista voimistelua. Alkuverryttely, lihaskuntoliikkeitä seisten sekä matolla, lopuksi venyttelyt. Välillä käytetään välineitä: palloja, painoja, kuminauhoja, voimistelusauvoja jne.

Mattojumppa 50 min
Lyhyt alkuverryttely seisten. Matolla tehdään monipuolisesti lihaskuntoliikkeitä, joissa vahvistetaan samalla syviä vartalonlihaksia.

Punttijumppa 60 min
Alkuverryttely ilman välineitä. Käsivoimien ja vartalon lihasten vahvistaminen käsipainoja hyväksi käyttäen. Lopuksi venyttelyt.

Tasapainorata 60 min
Alkuverryttely yhdessä, jonka jälkeen kierretään rataa. Se sisältää tasapainoa parantavia harjoitteita sekä seisten että istuen. Lopuksi ohjattu loppuvenyttely.

Tuolivoimistelu 30 min
Sisältää nivelten liikkuvuus-, lihasvoima- ja venyttelyharjoituksia.

Verryttely, venyttely ja rentoutus 75 min
Kevyt alkuverryttely, rauhallisia venyttäviä ja vahvistavia liikkeitä seisten ja matolla, pitkät venyttelyt sekä lopuksi rentoutus nauhalta.

Vesivoimistelu 30 min
Monipuolista voimistelua vedessä. Välillä käytetään välineitä: pötkylä, hymynaamat, lauta, kansi. Voi jumpata myös ilman välineitä



JAA
30.09.2019 13:22