Suoraan sisältöön

Sähköiset ja puhelinpalvelut

Tekstiviestimuistutuksissa saattaa olla virheellisiä vastaanottopaikkoja

Jos olet saanut 24.4. jälkeen tekstiviestimuistutuksen vastaanottoajasta, vastaanottopaikkasi voi olla siinä virheellinen. Virheellinen vastaanottopaikka näkyy myös sähköisessä Maisa-portaalissa.

Jos vastaanottopaikka on tekstiviestissä eri kuin on sovittu, aiemmin sovittu vastaanottopaikka on oikea.

Tekstiviestimuistutus on otettu 7.5. alkaen pois käytöstä osassa palveluista, jotta virheellisiä tekstiviestejä ei enää lähtisi.

Apotin käyttöönotto muuttaa palveluita huhti-toukokuussa

Helsinki ottaa 24.4. käyttöön osassa sosiaali- ja terveyspalveluitaan uuden asiakas- ja potilastietojärjestelmän Apotin.

Apotin käyttöönoton vuoksi palveluissamme on muutoksia huhti-toukokuun aikana.

Lue tarkemmin Apotin käyttöönoton vaikutuksista eri palveluihin tästä linkistä



Voit hoitaa neuvolaan liittyviä asioita sähköisesti, chatissa ja puhelimitse.

Lue lisää neuvolan yhteydenottokanavista täältä.



Vanhemmat varaavat neuvolakäynnin sähköisen asioinnin kautta lasten leikkiessä vieressä.

Ota Maisa käyttöön!


Sosiaali- ja terveyspalvelut sähköisesti mukanasi

Maisa on uusi sähköisen asioinnin kanava Helsingin sosiaali- ja terveyspalvelujen asiakkaille.

Tutustu Maisaan verkossa osoitteessa www.maisa.fi tai lataa maksuton Maisa-mobiilisovellus puhelimeesi iOS- tai Android-sovelluskaupasta.

Huom! Ammattilaiset vastaavat Maisan kautta lähettämääsi viestiin viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.

Lue lisää Maisasta


Omaolo

Omaolo.fi on verkkopalvelu kaikille meille. Se ottaa sinut mukaan edistämään terveyttäsi ja hyvinvointiasi yhdessä ammattilaisten kanssa. Omaolon käyttö on helppoa ja se säästää sinut jonottamiselta sekä turhilta käynneiltä.

Omaolo-palvelun logo




13.04.2021 14:59