Suoraan sisältöön

Osallistu ja vaikuta

Mielipiteesi on meille tärkeä

Saamme tietoa asiakkaidemme kokemuksista monenlaisten kanavien kautta:

Asiakaskokemuksen muodostuminen

Asiakaskokemusten perusteella suurin osa sosiaali- ja terveysviraston asiakkaista on tyytyväisiä. Tyytymättömyys kohdistuu useimmiten

  • tiedon saannin ongelmiin tai siihen, että palvelua on vaikeaa löytää
  • palvelun saatavuuteen (palvelua joutuu odottamaan tai jonottamaan)
  • asiakaspalvelun ja vuorovaikutuksen laatuun, erityisesti kohteluun.

Palautekatsaukset ja sosiaalinen media 

Palautelaatikot ja -laitteet 

Asiamiesten raportit 

Asiakasraadit ja kokemus­asiantuntijat 

Asiakaskyselyt 

Sosiaalinen raportointi 


Osallisuussuunnitelma

Sosiaali- ja terveystoimialan osallisuussuunnitelma 2018 - 2021 (pdf)

JAA