Suoraan sisältöön

Sähköinen asiointi siirtyy Maisaan

Helsinki ottaa 24.4. osassa sosiaali- ja terveyspalveluitaan käyttöön uuden asiakas- ja potilastietojärjestelmän Apotin sekä asiakkaiden uuden sähköisen asioinnin kanavan Maisa-portaalin.

Asiointi.hel.fi-palvelussa sekä hammashoidon asiointipalvelussa nyt toimivat sähköisen asioinnin palvelut siirtyvät Maisaan.

Palvelut asiointi.hel.fi:ssä ja hammashoidon asiointipalvelussa suljetaan jo ennen Maisan käyttöönottoa alla olevan aikataulun mukaisesti:

Palveluiden sulkeminen

Asiointipalvelu

Mihin asti käytössä

Ajanvaraus

  • Kouluterveydenhuolto
  • Mieppi
  • Neuvolat
  • Opiskeluterveydenhuolto
  • Terveysasemat
13.4. klo 16
Hammashoidon asiointipalvelu 13.4. klo 16

Viestipalvelu

  • Fysioterapia
  • Jalkaterapia
  • Kotihoito
  • Kouluterveydenhuolto
  • Neuvolat
  • Omahoitotarvikkeet
  • Opiskeluterveydenhuolto
  • Terveysasemat
16.4. klo 16

Lomakkeet

  • Esitietolomakkeet
  • Omaseurantalomakkeet
  • Yhteydenotto keskitettyyn ehkäisyneuvontaan
  • Yhteydenotto Mieppiin
  • Yhteydenotto terveysasemille
23.4. klo 12

Sen jälkeen, kun sähköinen asiointi asiointi.hel.fi:ssä ja hammashoidon asiointipalvelussa on suljettu ja ennen kuin Maisa on otettu käyttöön, voit muuttaa ja perua aikojasi ja hoitaa asioitasi puhelimitse tai chatissa. Katso puhelinnumerot ja aukioloajat kunkin palvelun omilta verkkosivuilta.

Tutustu Maisaan

Voit kirjautua Maisaan jo ennakkoon verkossa tai mobiilisovelluksessa. Lataa sovellus iOS- tai Android -sovelluskaupasta.

Lisätietoa Maisasta