Kaipaatko tekemistä arkeesi? Haluaisitko löytää mielekkään harrastuspaikan tai saada juttuseuraa? Huolettaako muisti?
Seniori-infosta saa monipuolisesti tietoa- ja ohjausta suomeksi ja ruotsiksi Helsingin kaupungin, yritysten ja järjestöjen palveluista. Ohjaamme teitä toimintakykyänne tukevan toiminnan, tuen tai palvelun piiriin.
Kysy lisää Seniori-infosta:
Pohditaan yhdessä millaisesta toiminnasta tai tuesta sinulle olisi hyötyä. Jos puhelinnumeromme on varattu, soitamme takaisin viimeistään seuraavana arkipäivänä. Soitto maksaa tavallisen puhelun hinnan.
Meidät tavoittaa myös chatissa arkisin klo 9–15. Chat-ikkuna löytyy Seniori-infon nettisivuilta. Chatissa voi kysyä neuvoa anonyymisti tai tunnistautumalla Suomi.fi-palvelun kautta.
Neuvoa voi kysyä myös sähköpostilla osoitteesta seniori.info@hel.fi. Sähköposti ei ole turvattu, joten siihen tulee lähettää vain yleisiä kysymyksiä, ei henkilötietoja.
Otamme vastaan asiakkaita Seniori-infon toimipistessä joka sijaitsee osoitteessa Käenkuja 1B, 00500 Helsinki.
Huom! Seniorilaituritoiminta on toistaiseksi keskeytetty koronarajoitusten vuoksi 30.11.–31.1.2021 Olemme tavattavissa Vuosaaren terveys- ja hyvinvointikeskuksessa tiistaisin klo 8–11 ja Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksessa keskiviikkoisin klo 8–11.
Sote-palvelujen asiakkaat (esimerkiksi kotihoito, asiakasohjaus, kuntouttava arviointiyksikkö ja gerontologinen sosiaalityö) saavat neuvontaa omalta nimetyltä työntekijältään tai hoitavan tiimin yhteysnumeron kautta.
Huom!
Palvelukeskukset ovat kiinni ainakin 28.2.2021 saakka.
Seniori-infon työntekijä on tavattavissa tiistaisin klo 8–11 Vuosaaren terveys- ja hyvinvointikeskuksessa ja keskiviikkoisin klo 8–11 Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksessa.Neuvontaa annetaan myös palvelukeskuksissa ympäri Helsinkiä palvelukeskusten sosiaaliohjaajien toimesta.