Suoraan sisältöön

Palvelua Seniori-infosta

Hymyileviä seniori-infon neuvojia kuulokkeet päässä. Kuva: Helsingin kaupunki.

Tekstiviestimuistutuksissa saattaa olla virheellisiä vastaanottopaikkoja

Jos olet saanut 24.4. jälkeen tekstiviestimuistutuksen vastaanottoajasta, vastaanottopaikkasi voi olla siinä virheellinen. Virheellinen vastaanottopaikka näkyy myös sähköisessä Maisa-portaalissa.

Jos vastaanottopaikka on tekstiviestissä eri kuin on sovittu, aiemmin sovittu vastaanottopaikka on oikea.

Tekstiviestimuistutus on otettu 7.5. alkaen pois käytöstä osassa palveluista, jotta virheellisiä tekstiviestejä ei enää lähtisi.

Apotin käyttöönotto muuttaa palveluita huhti-toukokuussa

Helsinki ottaa 24.4. käyttöön osassa sosiaali- ja terveyspalveluitaan uuden asiakas- ja potilastietojärjestelmän Apotin.

Apotin käyttöönoton vuoksi palveluissamme on muutoksia huhti-toukokuun aikana.

Lue tarkemmin Apotin käyttöönoton vaikutuksista eri palveluihin tästä linkistä


Kaipaatko tekemistä arkeesi? Haluaisitko löytää mielekkään harrastuspaikan tai saada juttuseuraa? Huolettaako muisti?

Seniori-infosta saa monipuolisesti tietoa- ja ohjausta suomeksi ja ruotsiksi Helsingin kaupungin, yritysten ja järjestöjen palveluista. Ohjaamme teitä toimintakykyänne tukevan toiminnan, tuen tai palvelun piiriin.

Kysy lisää Seniori-infosta:

  • ma‒pe klo 9‒15
  • puh. 09 310 44556
  • seniori.info@hel.fi

Pohditaan yhdessä millaisesta toiminnasta tai tuesta sinulle olisi hyötyä. Jos puhelinnumeromme on varattu, soitamme takaisin viimeistään seuraavana arkipäivänä. Soitto maksaa tavallisen puhelun hinnan.

Meidät tavoittaa myös chatissa arkisin klo 9–15. Chat-ikkuna löytyy Seniori-infon nettisivuilta. Chatissa voi kysyä neuvoa anonyymisti tai tunnistautumalla Suomi.fi-palvelun kautta.

Neuvoa voi kysyä myös sähköpostilla osoitteesta seniori.info@hel.fi. Sähköposti ei ole turvattu, joten siihen tulee lähettää vain yleisiä kysymyksiä, ei henkilötietoja.

Otamme vastaan asiakkaita Seniori-infon toimipistessä joka sijaitsee osoitteessa Käenkuja 1B, 00500 Helsinki.

Huom! Seniorilaituritoiminta on toistaiseksi keskeytetty koronarajoitusten vuoksi 30.11.–31.3.2021 Olemme tavattavissa Vuosaaren terveys- ja hyvinvointikeskuksessa tiistaisin klo 8–11 ja Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksessa keskiviikkoisin klo 8–11.

Sote-palvelujen asiakkaat (esimerkiksi kotihoito, asiakasohjaus, kuntouttava arviointiyksikkö ja gerontologinen sosiaalityö) saavat neuvontaa omalta nimetyltä työntekijältään tai hoitavan tiimin yhteysnumeron kautta.

Huom!

Palvelukeskukset ovat kiinni 16.5.2021 saakka.



26.04.2021 17:09