Suoraan sisältöön

Telefontjänster

En del av stadsbornas vardag – vår mångsidiga telefontjänst

Vi erbjuder en professionell och lösningsorienterad kundtjänst för såväl kommuninvånare som Helsingfors stads sektorer, affärsverk och dotterbolag i enlighet med kundernas behov. Vi hanterar cirka 250 000 kontakter varje månad och vi betjänar dygnet runt under årets alla dagar.

I våra tjänster satsar vi på att de är smidiga, tillförlitliga och lätta att använda. Vi använder moderna redskap för att hantera kontakterna. Du kan kontakta oss bland annat per telefon, via e-post, med SMS eller via chatten.

Vår personal

Kvalitetskontroll är en väsentlig del av vår verksamhet. Vi ombesörjer kontinuerlig vidareutbildning och träning av vår personal, med vilket vi säkerställer en bra och jämn kvalitet på kundtjänsten. En toppexpert är inte en garanti för kundupplevelser av hög kvalitet, utan det som spelar roll är hela teamets sammantagna verksamhet.

Vi vill vara en stöttande partner för våra kunder som  tar hand om och utvecklar verksamheten genom att genuint lyssna på kunden.

DELA