Kuljetuksissa edelleen myöhästymisiä - päivitetty klo 14.25

Helsingin Matkapalvelun uuden liikennöintikauden aloitus myöhästyttää edelleen osaa kuljetuksista. Matkapalvelun asiakaspalvelukeskus pyrkii ilmoittamaan asiakkaille joko puhelimitse tai tekstiviestillä auton myöhästymisestä.

Asiakaspalvelukeskuksessa on ylimääräisiä henkilöresursseja vastaanottamassa asiakkaiden ja uusien kuljettajien puheluja. Tästä huolimatta puhelinlinjoilla on ruuhkaa.

Huomioittehan, että ruuhkaisimmat ajat ovat klo 8 – 10 ja klo 14 -16.

Helsingin Matkapalvelun tilauksia voi tehdä myös tekstiviestillä, sähköpostilla ja chat-palvelun kautta. Ohjeet tilauksiin.

Lisätty klo 14.25:

Lisäksi Helsingin Matkapalvelun välitysjärjestelmässä on vikatilanne, jonka vuoksi tilaukset eivät välity autojen päätelaitteisiin. Tämän vuoksi asiakaspalvelijat joutuvat soittamaan tilaukset autoille, mikä hidastaa välitystoimintaa, aiheuttaa puhelulinjoihin ruuhkaa ja myöhästyttää kuljetuksia. Vikatilanteen syytä selvitetään ja se pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.


JAA