Asiakkaat tyytyväisiä Helsingin Matkapalveluun

Helsingin Matkapalvelu saa asiakkailta kiitettävät arviot. Asiakkaat ovat erityisen tyytyväisiä puhelinpalvelun ystävällisyyteen ja palvelumatkojen turvallisuuteen.

Asiakkaiden tyytyväisyyttä Helsingin Matkapalveluun selvitettiin kesällä 2016 kyselyn avulla.

”Kyselyn mukaan asiakkaat ovat tyytyväisiä matkapalveluun kokonaisuutena, ja heidän mielestään palvelu kehittyy koko ajan parempaan suuntaan. Erityisesti kiitettiin puhelinpalvelun parantumista”, sanoo palvelupäällikkö Tuuli Nylander Palvelukeskus Helsingistä.

Asiakkaat antoivat palvelun kaikille osa-alueille arvosanaksi yli neljän asteikolla yhdestä viiteen. Asiakkaiden tyytyväisyys palveluun kokonaisuutena sai arvosanan 4,63. Parhaat arviot sai puhelinpalvelun ystävällisyys ja asiallisuus.

”Palvelu on tavattoman ystävällistä joka kerta. Asiakaspalvelijoilla on aina aikaa kuunnella, kun hidas puhuja kertoo, mihin haluaa matkustaa”, sanoo yksi kyselyn vastaajista.

Matkapalvelu toimii kokonaisuutena luotettavasti

Kyselyn mukaan asiakkaat kokevat olonsa palvelumatkoilla turvalliseksi, ja matkapalvelu toimii kokonaisuutena varsin luotettavasti. Vastaajat kiittävät myös kuljettajien ystävällisyyttä.

Parannettavaa on vielä matkan tilaamisen ja palautteen antamisen helppoudessa. Kyselyn vastauksia hyödynnetään palvelun kehittämisessä.

Asiakastyytyväisyyskysely tehtiin puhelimitse asiakkaille, jotka käyttävät palvelua aktiivisesti. Kyselyyn vastasi 702 asiakasta.

Helsingin Matkapalvelu on vaikeavammaisille ja vanhuksille tarkoitettu kuljetuspalvelu. Palvelu toteutetaan Palvelukeskus Helsingin, Helsingin sosiaali- ja terveysviraston ja yksityisten liikennöintiyritysten yhteistyönä. Matkapalvelun asiakkaita on yhteensä noin 14 000. Matkoja tehdään päivittäin noin 1800–2200.

 

 

 


 

JAA