Palaute ja neuvonta

Palaute

Palautetta Helsingin Matkapalvelusta voitte antaa puhelimitse numeroon puh. (09) 231 23 002. Palautepalvelu on toiminnassa 24 h.

Vaihtoehtoisesti voitte antaa palautetta sähköisesti joko palautekyselyn kautta, vapaamuotoisella sähköpostilla osoitteeseen helsinginmatkapalvelu@hel.fi tai tunnistavan chat-palvelun kautta. Chat-palveluun pääsee kirjautumaan sivun oikeassa alareunassa olevasta chat-linkistä.

Palautekysely

Palautteenne on meille erityisen tärkeää, jotta voimme kehittää palvelua.

Palautteiden käsittely

Asiakkaiden antamien palautteiden käsittely menee seuraavasti:

1. Helsingin Matkapalvelun asiakaspalvelukeskus vastaanottaa asiakkaiden palautteita puhelimitse ja sähköpostitse. Asiakaspalvelukeskuksen  asiakaspalvelijat kirjaavat nämä asiakkailta tulleet palautteet palautejärjestelmään.

2. Asiakaspalvelukeskuksen ajovalvonta ja esimiehet käyvät läpi kaikki asiakkailta tulleet palautteet ja lisäävät aina kuhunkin palautteeseen siihen liittyviä lisätietoja  asiakaspalvelukeskuksen järjestelmistä, kuten esimerkiksi matkan osoitteet, kellonajan, liikennöitsijöiden tiedot, jne.

3. Palautteiden täydentämisen jälkeen asiakaspalvelukeskuksen ajovalvoja tai esimies siirtää palautteet eteenpäin palautejärjestelmässä sosiaali- ja terveystoimialan vammaisten sosiaalityöhön käsiteltäväksi.

4. Jos asiakkaan antama palaute koskee liikennöitsijöitä, Palvelukeskus Helsinki pyytää palautteen saaneelta liikennöitsijältä vastineen palautteeseen ja toimittaa sen vammaisten sosiaalityöhön. Jos taas annettu palaute koskee asiakaspalvelukeskuksen toimintaa, palautteeseen lisätään kaikki tarvittava tieto ja vastine jo ennen palautteen toimittamista sosiaali- ja terveystoimialalle. Vammaisten sosiaalityö päättää mahdollisista toimenpiteistä palautteen vakavuudesta riippuen sekä antaa asiakkaalle kirjallisen vastineen, jos asiakas sellaisen haluaa.

Hyvä tietää:
Helsingin matkapalvelun asiakaspalvelukeskuksessa toimii sisäinen palauteryhmä, joka koostuu esimiehistä ja asiakaspalvelijoista. Palauteryhmässä käydään saadut palautteet läpi ja sovitaan mahdollisista palveluun liittyvistä toimenpiteistä. Esimiehet tiedottavat asiakaspalvelijoita heitä koskevista palautteista sekä antaa tarpeen mukaan parannusehdotuksia tai kiitoksia palautteen sisällön mukaan.

Neuvonta

Voitte ottaa yhteyttä neuvontaamme kuljetusten käytäntöön liittyvissä asioissa. Neuvonnan puhelinnumero on (09) 231 23 001. Neuvontapalvelu on toiminnassa 24 h.

Asiakasprofiiliin liittyvissä asioissa kehotamme Teitä ottamaan yhteyttä oman alueenne vammaisten sosiaalityöhön.



JAA
15.05.2018 13:10