Suoraan sisältöön

Tietoa takaisinsoittopalvelusta

Takaisinsoittopalvelu tarkoittaa, että asiakkaan ei tarvitse jonottaa pitkiä aikoja puhelimessa. Jos puhelujonossa on ruuhkaa, asiakas voi halutessaan jättää soittopyynnön, jolloin Helsingin Matkapalvelun asiakaspalvelija soittaa hänelle takaisin mahdollisimman pian.

Takaisinsoittopalvelu on tarjolla suomenkielisessä tilausnumerossa.

Miten takaisinsoittopalvelu toimii?

Takaisinsoittopalvelu on käytössä klo 06 – 21.

Jos asiakkaan puheluun ei vastata noin kahden minuutin jonottamisen jälkeen, hän kuulee nauhalta tiedotteen, jossa kysytään haluaako hän jättää soittopyynnön tai jäädä odottamaan puhelujonoon.

Jos asiakas haluaa jättää soittopyynnön, häntä ohjeistetaan puhelunauhoitteessa valitsemaan numeron 5. Tällöin soittajan puhelinnumero tallentuu järjestelmään ja matkapalvelun asiakaspalvelija soittaa takaisin kolmen (3) tunnin sisällä numeroon, josta asiakas soittaa tai johonkin toiseen asiakkaan ilmoittamaan numeroon. Asiakkaan tulee kuunnella nauha loppuun ja odottaa ilmoitusta, että numero on tallentunut.

Jos asiakas ei halua takaisinsoittoa, hän jää odottamaan puhelujonoon normaalisti.

Hyvä huomioida

Jos asiakkaan asia koskee alle kahden tunnin sisällä tapahtuvaa kuljetuksen tilausta tai peruutusta, suosittelemme odottamaan puhelujonossa asiakaspalvelijan vapautumista.

Takaisinsoittossa tulee huomioida, että asiakas voi jättää vain yhden soittopyynnön kerrallaan eli jos asiakas on jo jättänyt soittopyynnön eikä hänelle ole vielä soitettu takaisin, järjestelmä ei anna tallentaa uutta soittopyyntöä.

Takaisinsoitossa asiakaspalvelija tavoittelee asiakasta kolme kertaa. Tämän jälkeen asiakkaan tulee soittaa uudelleen, jos hän ei ole vastannut takaisinsoittoihin.

Soittavana numerona näkyy Helsingin Matkapalvelun tilausnumero.



JAA
28.03.2019 08:13