Suoraan sisältöön

Puhelinpalvelut

Mukana kaupunkilaisten arjessa – monimuotoinen puhelinpalvelu

Tarjoamme asiantuntevaa ja ratkaisukeskeistä asiakaspalvelua niin kuntalaisille kuin Helsingin kaupungin toimialoille, liikelaitoksille ja tytäryhtiöille asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Kuukausittain käsittelemme noin 250 000 kontaktia palvellen vuoden jokaisena päivänä ja tuntina.

Panostamme palveluissamme sujuvuuteen, luotettavuuteen ja helppokäyttöisyyteen. Käytämme nykyaikaisia työkaluja kontaktien hallintaan. Meihin voi olla yhteydessä muun muassa puhelimitse, sähköpostilla, tekstiviestillä tai chatin kautta.

Henkilöstömme

Laadunvalvonta on olennainen osa toimintaamme. Huolehdimme henkilöstömme jatkuvasta kouluttamisesta ja valmennuksesta, millä varmistamme asiakaspalvelumme hyvän ja tasaisen laadun. Yksi huippuosaaja ei ole laadukkaan asiakaskokemuksen tae vaan kyse on tiimin kokonaistoiminnasta.

Haluamme olla asiakkaillemme kumppani, joka tukee, hoitaa ja kehittää toimintaa asiakasta aidosti kuunnellen.

JAA