Anna palautetta

Kaupunkiympäristön toimialalle, kaupunkiympäristölautakunnalle ja sen jaostoille osoitetut viralliset asiakirjat toimitetaan Helsingin kaupungin kirjaamoon. Tällaisia asioita ovat esimerkiksi aloitteet, hakemukset, muistutukset, lausunnot, tarjoukset, oikaisuvaatimukset ja valitukset.

Muu palaute, kysymys tai ehdotus

Tämän sivun palautelomake on omiaan kiireettömien ja selvitystä vaativien asioiden hoitamiseen. Jos haluat pysäköinninvalvojan paikalle, soita palvelunumeroon 09 310 22 111. 

Yksi palaute kerralla  nopeuta vastauksen saamista

Lähetä jokainen palaute erillisenä. Jos lomakkeessa on useita aiheita, sitä kierrätetään monen asiantuntijan kautta, mikä hidastaa vastauksen saamista.  

Merkitse palautteen kohde kartalle

Jotta palautteen kohde löytyisi, Valinnaiset lisätiedot -kohdasta kannattaa täyttää Palautteeni liittyy tähän paikkaan -osuus. Paikan voi valita kartalta tai merkitä osoitteen mukaan.

Moni asia on vailla tarkkaa osoitetta, ja siksi esim. roskakori tai kuoppa puistossa löytyy nopeimmin kartan avulla.

Anna palaute:

Anna palautetta tai kysy kaupungilta. Pyrimme vastaamaan viiden arkipäivän kuluessa. Jos asia edellyttää selvitystyötä tai suunnittelua, vastaaminen voi kestää kauemmin.

Voit lähettää viestisi nimettömänä. Jos haluat henkilökohtaisen vastauksen, jätä yhteystietosi.

Palautteesi voidaan julkaista luvallasi. Julkaistut palautteet »

Palautteen lähettäminen ei onnistunut.

Virhe saattaa johtua esim. liian suuresta liitetiedostosta. Liite voi olla enimmillään 5Mt suuruinen.

Palautteeni tyyppi:

(*pakollinen, enintään 5000 merkkiä)


Valinnaiset lisätiedot:

Palautteeni liittyy tähän paikkaan:

TAI

Liitetiedosto (max. 5 Mb):




 

Yhteystiedot:

Jätä yhteystietosi jos haluat henkilökohtaisen vastauksen. Jos annat luvan palautteen julkaisemiseen, vain nimi tai nimimerkki julkaistaan.

 

Koska tämän palautelomakkeen tietoturvaa ei ole varmistettu, palautteessanne ei ole syytä mainita esim. henkilötunnuksia, pankkitilin numeroja tai varallisuutta koskevia tietoja eikä myöskään arkaluontoisia tietoja kuten tietoja terveydentilasta tai asiakkuuteen liittyviä tietoja

Sähköinen viesti toimitetaan viranomaiselle lähettäjän omalla vastuulla (Laki sähköisestä asioinnista viranomaistoiminnassa 24.1.2003/13, 8 §). Jos asiakirjan toimittamiselle on asetettu määräaika, lähettäjän on huolehdittava siitä, että asiakirja saapuu viranomaiseen määräajassa (Hallintolaki 6.6.2003/434, 17 §).

Tämän vuoksi palauteviestinä ei tule lähettää esimerkiksi lakisääteisiä muistutuksia, kanteluja tai oikaisuvaatimuksia päätöksistä.

Palautejärjestelmän rekisteriseloste »

Tietoa palautteen antamisesta »

Tilastoja palautteista »

JAA