Anna palautetta

Kaupunkiympäristön toimialalle, kaupunkiympäristölautakunnalle ja sen jaostoille osoitetut viralliset asiakirjat toimitetaan Helsingin kaupungin kirjaamoon. Tällaisia asioita ovat esimerkiksi aloitteet, hakemukset, muistutukset, lausunnot, tarjoukset, oikaisuvaatimukset ja valitukset.

Palautelomake on omiaan kiireettömien ja selvitystä vaativien asioiden hoitamiseen. Jos haluat pysäköinninvalvojan paikalle, soita palvelunumeroon 09 310 22 111. 

Yksi palaute lomakkeeseen  nopeuta vastauksen saamista

Laita vain yksi palaute kuhunkin lomakkeeseen. Jos lomakkeessa on useita aiheita, sitä kierrätetään monen asiantuntijan kautta.

Laita palautteen kohde kartalle

Jotta viestin kohde löytyisi, lomakkeen kohdassa Valinnaiset lisätiedot kannattaa täyttää Palautteeni liittyy tähän paikkaan -osuus. Paikan voi valita kartalta tai merkitä osoitteen mukaan. Moni asia on vailla tarkkaa osoitetta, esim. roskakori tai kuoppa puistossa.

Muut palautteet:

Anna palautetta tai kysy kaupungilta. Pyrimme vastaamaan viiden arkipäivän kuluessa. Jos asia edellyttää selvitystyötä tai suunnittelua, vastaaminen voi kestää kauemmin.

Voit lähettää viestisi nimettömänä. Jos haluat henkilökohtaisen vastauksen, jätä yhteystietosi.

Palautteesi voidaan julkaista luvallasi. Julkaistut palautteet »

Palautteen lähettäminen ei onnistunut.

Virhe saattaa johtua esim. liian suuresta liitetiedostosta. Liite voi olla enimmillään 1Mt suuruinen.

Palautteeni tyyppi:

(*pakollinen, enintään 5000 merkkiä)


Valinnaiset lisätiedot:

Palautteeni liittyy tähän paikkaan:

TAI

Liitetiedosto (max. 1 Mb):




 

Yhteystiedot:

Jätä yhteystietosi jos haluat henkilökohtaisen vastauksen. Jos annat luvan palautteen julkaisemiseen, vain nimi tai nimimerkki julkaistaan.

 

Koska tämän palautelomakkeen tietoturvaa ei ole varmistettu, palautteessanne ei ole syytä mainita esim. henkilötunnuksia, pankkitilin numeroja tai varallisuutta koskevia tietoja eikä myöskään arkaluontoisia tietoja kuten tietoja terveydentilasta tai asiakkuuteen liittyviä tietoja

Sähköinen viesti toimitetaan viranomaiselle lähettäjän omalla vastuulla (Laki sähköisestä asioinnista viranomaistoiminnassa 24.1.2003/13, 8 §). Jos asiakirjan toimittamiselle on asetettu määräaika, lähettäjän on huolehdittava siitä, että asiakirja saapuu viranomaiseen määräajassa (Hallintolaki 6.6.2003/434, 17 §).

Tämän vuoksi palauteviestinä ei tule lähettää esimerkiksi lakisääteisiä muistutuksia, kanteluja tai oikaisuvaatimuksia päätöksistä.

Palautejärjestelmän rekisteriseloste »

Tietoa palautteen antamisesta »

Tilastoja palautteista »

JAA