Suoraan sisältöön

Kaupunginkanslian neuvontapalvelut

Helsinki-info

Helsinki-info antaa tietoa ja neuvontaa sekä Helsingin kaupungin palveluihin liittyvissä kysymyksissä että maahanmuuttoasioissa. Neuvonta tapahtuu puhelimen, chatin, sähköpostin ja Twitterin välityksellä. Neuvonta vastaa myös kaupungille tulevista palautteista ohjaten ne eteenpäin asianomaiselle taholle. Puhelinneuvonta palvelee numerossa 09 310 11 111 ma-to klo 9-16 ja pe klo 10-15. Sieltä saa myös kasvokkain neuvontaa ja ohjausta arjen eri tilanteisiin. Lue lisää  

Neuvonnan sivut

Matkailuneuvonta

sähköposti: helsinki.touristinfo(at)hel.fi
puh. +358 9 3101 3300 (ma-la 9-15.30, su suljettu)

Helsingin päärautatieasema, Elielinaukio 3, VR:n lipunmyyntihalli, avoinna päivittäin
Helsinki-Vantaan Lentoasema,  Lentoasemantie 1, Terminaali 2, Tuloaula 2A, avoinna päivittäin

Matkailuneuvonta

Yritysneuvonta

NewcoHelsingin henkilökohtaisissa tapaamisissa yritysneuvojan kanssa keskitytään juuri sinun/teidän liikeideaanne ja sen toteutuksen haasteisiin. Yritysneuvonta on ehdottoman luottamuksellista. Neuvontatapaamiseen on hyvä varata aikaa 1–2 tuntia.

Newcohelsinki

Hallinnolliset asiat

Hallinnollisten asioiden käsittelyvaiheista ja päätöksistä saa tietoa kaupungin kirjaamosta.

Muut kaupunginkanslian neuvontapalvelut

Viestintäosaston Osallisuus ja neuvonta -yksikkö huolehtii kaupungin neuvonnasta ja maahanmuuttoneuvonnasta. 

Elinkeino-osasto huolehtii matkailu- ja yritysneuvonnasta. 

Talous- ja suunnitteluosaston aluerakentamisyksikkö huolehtii Jätkäsaaren Huutokonttorin toiminnasta.

JAA