Kaupunginkanslian neuvontapalvelut

Helsinki-info

Helsinki-info antaa tietoa ja neuvontaa sekä Helsingin kaupungin palveluihin liittyvissä kysymyksissä että maahanmuuttoasioissa. Neuvonta tapahtuu puhelimen, chatin, sähköpostin ja Twitterin välityksellä. Neuvonta vastaa myös kaupungille tulevista palautteista ohjaten ne eteenpäin asianomaiselle taholle. Puhelinneuvonta palvelee numerossa 09 310 11 111 ma-to klo 9-16 ja pe klo 10-15.

Neuvonnan sivut

Matkailuneuvonta

Helsingin kaupungin matkailuneuvonta tarjoaa maksutonta informaatiota kaupungista, käyntikohteista, tapahtumista ja palveluista. Pääneuvontapiste on Rautatieasemalla, lipunmyyntihalli, Kaivokatu 1. Stockmannin tavaratalossa sijaitsee digitaalinen Myhelsinki-palvelupiste. Sesonkiaikaan matkailuneuvontaa saa lisäksi Kauppatorin infokontista Havis Amandan vieressä sekä katukuvassa näkyviltä Helsinki Helpeiltä elokuun loppuun asti. Lue lisää

Helsingin matkailuneuvonta: puh. (09) 3101 3300 (päivittäin klo 9–15.30), e-mail: helsinki.touristinfo(at)hel.fi 

Matkailuneuvonta

Yritysneuvonta

NewcoHelsingin henkilökohtaisissa tapaamisissa yritysneuvojan kanssa keskitytään juuri sinun/teidän liikeideaanne ja sen toteutuksen haasteisiin. Yritysneuvonta on ehdottoman luottamuksellista. Neuvontatapaamiseen on hyvä varata aikaa 1–2 tuntia.

Newcohelsinki

Hallinnolliset asiat

Hallinnollisten asioiden käsittelyvaiheista ja päätöksistä saa tietoa kaupungin kirjaamosta.

Muut kaupunginkanslian neuvontapalvelut

Tietotekniikka- ja viestintäosaston Osallisuus ja neuvonta -yksikkö huolehtii kaupungin neuvonnasta ja maahanmuuttoneuvonnasta. 

Elinkeino-osasto huolehtii matkailu- ja yritysneuvonnasta. 

Talous- ja suunnitteluosaston aluerakentamisyksikkö huolehtii Jätkäsaaren Huutokonttorin toiminnasta.

JAA