Neuvolan asiakkaaksi

Ajanvaraus ja neuvonta 

Neuvolan keskitetty puhelinpalvelu 09 3105 5530 on avoinna ma-pe klo 8-14. Puhelusi rekisteröityy takaisinsoittopalveluun ja terveydenhoitaja soittaa sinulle takaisin mahdollisimman pian.  

        Puhelinpalvelusta voit

        • saada neuvontaa äitiys- ja lastenneuvola-asioissa
        • varata vastaanottoajan neuvolaan
        • perua neuvolan vastaanottoajan.


        Neuvolan sähköinen asiointi

        Sähköisessä asioinnissa voit  

        • varata ajan neuvolan terveydenhoitajalle
        • lähettää viestin tai yhteydenottopyynnön omalle terveydenhoitajallesi
        • siirtää tai perua sähköisesti varaamiasi aikoja
        • saada tekstiviestimuistutuksen ajanvarausajasta.

        Sähköinen asiointi vaatii toimiakseen neuvolan asiakkuuden ja sähköisen asioinnin sopimuksen. Lisätietoa sähköisen asioinnin mahdollisuuksista

         

        Neuvolan chat-palvelu

        Neuvolan chat-palvelussa voit kysyä neuvoa anonyymisti. Tarvittaessa terveydenhoitaja pyytää sinua tunnistautumaan. Chat-palvelu on auki ma-pe klo 12-14. 


          
        Lääkärin ja terveydenhoitajan vastaanotot

            
        Sairautta koskevat asiat

        • Ole omaa tai lapsesi sairautta koskevissa asioissa yhteydessä terveysasemalle. Voit kysyä hoito-ohjeita ja tietoa Helsingin terveyspalveluista myös terveysneuvonnasta puh. 09 3101 0023 (24h).  

        Äitiysneuvolan ensimmäinen käynti



        JAA
        16.01.2018 10:32