Neuvolan asiakkaaksi


AJANVARAUS JA NEUVONTA

Neuvolan sähköinen asiointi

Sähköisessä asioinnissa voit  

  • varata ajan neuvolan terveydenhoitajalle
  • lähettää viestin tai yhteydenottopyynnön omalle terveydenhoitajallesi
  • siirtää tai perua sähköisesti varaamiasi aikoja
  • saada tekstiviestimuistutuksen ajanvarausajasta.

Sähköinen asiointi vaatii toimiakseen neuvolan asiakkuuden ja sähköisen asioinnin sopimuksen.

Lisätietoa sähköisen asioinnin mahdollisuuksista


Neuvolan keskitetty puhelinpalvelu

Neuvolan puhelinpalvelu 09 3105 5530 on avoinna ma-pe klo 8-14. Puhelusi rekisteröityy takaisinsoittopalveluun ja terveydenhoitaja soittaa sinulle takaisin mahdollisimman pian.

Puhelinpalvelusta voit

  • saada neuvontaa äitiys- ja lastenneuvola-asioissa
  • varata vastaanottoajan neuvolaan
  • perua neuvolan vastaanottoajan.


Neuvolan chat-palvelu

Neuvolan chat-palvelussa voit kysyä neuvoa anonyymisti. Tarvittaessa terveydenhoitaja pyytää sinua tunnistautumaan. Chat-palvelu on auki ma-pe klo 12-14. 


       
Lääkärin ja terveydenhoitajan vastaanotot

    
Sairautta koskevat asiat

  • Ole omaa tai lapsesi sairautta koskevissa asioissa yhteydessä terveysasemalle. Voit kysyä hoito-ohjeita ja tietoa Helsingin terveyspalveluista myös terveysneuvonnasta puh. 09 3101 0023 (24h).  

Äitiysneuvolan ensimmäinen käynti



JAA
18.09.2017 08:46