Suoraan sisältöön

Sosiaali- ja terveystoimen asiakasmaksut

Yhteydenotto

Asiakasmaksuihin liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä asiakasmaksut-yksikköön sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta:
Sähköinen yhteydenotto asiakasmaksut-yksikköön

Myös asiakasmaksun alentamista tai perimättä jättämistä voit hakea sähköisen lomakkeen kautta:
Sähköinen lomake asiakasmaksun alentamiseen tai perimättä jättämiseen

Maksun alentaminen tai perimättä jättäminen ei koske terveydenhuollon tasamaksuja.

Lomakkeet edellyttävät vahvaa tunnistautumista, ja lomakkeet ovat tietoturvallisia!

Yhteystiedot

Asiakasmaksut-yksikkö, Sosiaali- ja terveystoimi, Helsinki

Toinen linja 4 A, 00530 Helsinki
PL 6032, 00099 Helsingin kaupunki
+358 9 310 5015
Toimipiste kartalla

Yhteystiedot taloushallintopalveluihin (Talpa)

Huomioithan, että laskun asiakasmaksuista lähettää Talpa ja mikäli asiasi koskee laskuun tai maksusuoritukseen liittyviä asioita (esim. laskun eräpäivän siirto, laskutusosoitteen tai pankkitilin muutos), ole yhteydessä Talpaan.
Siirry Talpan sivuille
+358 9 310 25300 (arkisin kello 9.00–15.00)
talpa.asiakaspalvelu(at)hel.fi


Terveyspalvelujen asiakasmaksut
Sosiaalipalvelujen asiakasmaksut
Asiakasmaksun alentaminen tai perimättä jättäminen

Oletko tyytymätön?

Miten toimit, jos olet tyytymätön Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveydenhuollon palvelusta perittävään asiakasmaksuun?
Tyytymättömyys terveydenhuollon asiakasmaksuun



23.06.2020 12:51