Suoraan sisältöön

Jumppakortti

Jumppaa, kuva: Nina Kaverinen

Kevät 2019
7.1. - 26.4.2019 (ei viikolla 8 eikä arkipyhinä)

Hinta 98,00 e

Jumppakortti oikeuttaa jumppaamaan kaikissa alla olevissa jumpissa niin monta kertaa viikossa kuin haluat.
Kaikki jumpat on suunnattu naisille ja miehille. Liikuntaryhmät on jaettu eri tasoisiin ryhmiin tuntisisällön, tehon ja vaatimustason mukaan. Teema-jumpassa tunnin sisältö, teho ja vaatimustaso vaihtelevat teeman mukaan. Ryhmittely auttaa sinua löytämään itsellesi parhaiten sopivan liikuntamuodon.

Huom! Itäkeskuksen uimahallin ja Liikuntamyllyn kaikkien asiakkaiden sekä Yrjönkadun uimahallin miespuolisten asiakkaiden, jotka jumppakorttitunneilla käydessään käyttävät 3. kerroksen pukuhuoneita, tulee lunastaa asiakaskortti (hinta 4,00 e) kassalta (mikäli asiakaskorttia ei ole ennestään).

Liikuntapalveluiden asiakaskortin voi ostaa Itäkeskuksen ja Jakomäen uimahallista, Latokartanon liikuntahallista,
Myllypuron Liikuntamyllystä, Pirkkolan ja Yrjönkadun uimahallista ja Töölön kisahallista.
Kesällä asiakaskortin voi myös ostaa maauimaloista: Uimastadionilta ja Kumpulan maauimalasta. 

  • Jumppakortti on henkilökohtainen
  • Jumppakortilla voi käydä ainoastaan jumppakorttiin kuuluvilla tunneilla
  • Henkilöllisyys on esitettävä pyydettäessä
  • Jumppakortin on oltava mukana tunnilla
  • Helsingin kaupunki ei ole vakuuttanut jumppaajia
  • Jumppakortti ei oikeuta uintiin

Oikeudet muutoksiin pidätetään. 

Jumppakortin saat postitse kotiin.

Liikuntaryhmien tasot:

helppo ja kevyt hyvinvointia tukeva tuntia, joka sopii myös aloittelijoille
keskiraskas tunti, joka sopii myös aloittelijoille
tehokas tunti, joka sopii edistyneille tai liikuntaa aikaisemmin harrastaneille

Maanantai

(tehokas/edistyneille) 15.30 - 16.20 Syke, Maunulan liikuntahalli
(tehokas/edistyneille) 16.00 - 16.50 Kahvakuula, Liikuntamylly
(tehokas/edistyneille)16.30 - 17.20 Kahvakuula, Maunulan liikuntahalli
(tehokas/edistyneille) 17.00 - 17.50 Syke, Yrjönkadun uimahalli, tanssisali, 6. krs
(keskiraskas) 17.10 - 18.00 Core, Oulunkylän ala-aste
(keskiraskas) 18.05 - 18.55 Voima, Itäkeskuksen uimahalli
(keskiraskas) 19.00 - 19.50 Core, Haagan pelastusasema
(tehokas/edistyneille) 19.10 - 20.00 Kahvakuula, Kampin liikuntakeskus
(tehokas/edistyneille) 19.10 - 20.00 Syke, Oulunkylän liikuntapuisto

Tiistai

(keskiraskas) 16.20 - 17.10 Voima, Yrjönkadun uimahalli, tanssisali, 6. krs
(kevyt/helppo) 17.00 - 17.50 Hyväolo, Kampin liikuntakeskus
(tehokas/edistyneille) 17.10 - 18.00 Syke, Itäkeskuksen uimahalli
(kevyt/helppo) 17.10 - 18.00 Kehonhuolto, Yrjönkadun uimahalli, tanssisali, 6. krs  
(keskiraskas) 18.00 - 18.50 Voima, Latokartanon liikuntahalli 
(keskiraskas) 18.00 - 18.50 Voima, Liikuntamylly
(keskiraskas) 18.10 - 19.10 Circuit Itäkeskuksen uimahalli 
(teho ja vaatimustaso vaihtelee teeman mukaan)  19.00 - 19.50 Teema, Oulunkylän liikuntapuisto **
(keskiraskas) 19.00 - 19.50 Venyttely, Latokartanon liikuntahalli

Keskiviikko

(keskiraskas) 16.30 - 17.20 Circuit, Yrjönkadun uimahalli, tanssisali, 6. krs 
(keskiraskas) 17.00 - 17.50 Core, Itäkeskuksen uimahalli   
(teho ja vaatimustaso vaihtelee teeman mukaan) 17.30 - 18.20 Teema, Yrjönkadun uimahalli, tanssisali, 6. krs **     
(kevyt/helppo) 18.00 - 18.50 Venyttely, Itäkeskuksen uimahalli 
(keskiraskas) 18.10 - 19.00 Voima, Oulunkylän liikuntapuisto
(tehokas/edistyneille) 18.30 - 19.20 Syke, Herttoniemenrannan liikuntahalli

Torstai

(kevyt/helppo) 15.30 - 16.20 Hyväolo, Kontulan kuntokellari
(tehokas/edistyneille)
16.00 - 16.50 Kahvakuula, Pirkkolan uimahalli
(keskiraskas) 16.10 - 17.00 Core, Kampin liikuntakeskus
(tehokas/edistyneille) 16.30 - 17.20 Syke, Liikuntamylly 
(tehokas/edistyneille) 17.00 - 17.50 Voima, Itäkeskuksen uimahalli
     
(kevyt/helppo) 17.00 - 17.50 Kehonhuolto, Pirkkolan uimahalli
(keskiraskas) 17.10 - 18.00 Lattarijumppa, Kampin liikuntakeskus 
(teho ja vaatimustaso vaihtelee teeman mukaan) 18.00 - 18.50 Teema, Latokartanon liikuntahalli **     
(keskiraskas) 19.00 - 19.50 Core, Latokartanon liikuntahalli

Perjantai

(kevyt/helppo) 9.00 - 9.50 Kevytjumppa, Oulunkylän liikuntapuisto     
(kevyt/helppo) 10.00 - 10.50 Venyttely, Yrjönkadun uimahalli, tanssisali, 6. krs ***   

 * Oma jumppa-alusta mukaan. Ulko-ovet avataan noin 10 - 15 min ennen oman tunnin alkua.
** Tunnin sisältö, teho ja vaatimustaso vaihtelevat teeman mukaan.
 *** Senioritunti, johon voi osallistua työikäisten jumppakortilla.


** Teematunnit Oulunkylän liikuntapuisto tiistai 19.00 - 19.50

(tehokas/edistyneille) HIIT (8. - 29.1)
Intensiivistä harjoittelua omalla keholla. Tunnilla käytetään hyödyksi erilaisia patterisarjoja sekä pyritään sykevälivaihteluihin. Loppuun venyttelyt.

keskiraskas) Tasapaino & Core (5.2. - 5.3.)
Alkulämmittely, jonka jälkeen tehdään monipuolisesti tasapainoharjoituksia herätellen syviä lihaksia. Tunnilla haastetaan keskivartalon lihaksia sekä oman kehon hallintaa. Loppuun venyttelyt.

(keskiraskas) Powerbody (12.3. - 2.4.)
Helppo alkulämmittely askeltaen. Lihaskuntoa kehittävää harjoittelua oman kehon painolla ja hyödyntäen välineenä eri kokoisia kahvakuulia. Loppuun venyttelyt.

(kevyt/helppo) Kehonhuolto (9. - 23.4.)
Tunnilla tehdään monipuolisesti liikkuvuutta ja kehoa avaavia liikkeitä sekä kehonhallintaa. Alkuun kevyt alkulämmittely, johon yhdistetään liikkuvuusliikkeitä. Loppuun lyhyt rentoutuminen.

** Teematunnit Latokartanon liikuntahalli torstai 18.00 - 18.50

(keskiraskas) Voima (10. - 31.1.)
Tunti koostuu hyvästä alkulämmittelystä, aerobisesta voimaosuudesta, lihaskunnosta ja palauttavasta venyttelystä.
Tunnilla käytetään eri välineitä.

(tehokas/edistyneille) Intervallibody (7. - 14.2. ja 28.2.)
Tunti koostuu hyvästä lämmittelystä ja tehokkaasta intervalliosuudesta, jossa sykkeen kohotus- ja lihaskunto-osiot vuorottelevat, sekä palauttavasta venyttelystä.

(tehokas/edistyneille) Kahvakuula (7. - 28.3.)
Tunti koostuu hyvästä alkulämmittelystä, lyhyestä tekniikkaosuudesta ja monipuolisesta patteriharjoittelusta, sekä tunnin lopussa palauttavasta venyttelystä.

(teho ja vaatimustaso vaihtelee) Circuit (4. - 11.4.)
Monipuolisia lihaskuntoliikkeitä koko vartalolle siirtyen harjoituspisteestä toiseen. Kehittää hapenottokykyä ja lihaskuntoa. Tunti sisältää lyhyen alkulämmittelyn ja loppuvenyttelyn. Tunnilla käytetään välineitä.

(keskiraskas) Teemajumppa (18. - 25.4.)
Teemajumppaa askeltaen musiikin tahtiin. Tunti sisältää hyvän alkulämmittelyn, jumppaa musiikin tahtiin ja tehokkaan lihaskunto-osion, sekä palauttavan venyttelyn.

** Teematunnit Yrjönkadun uimahalli keskiviikko 17.30 - 18.20

(keskiraskas) Vatsa-pakara (9. - 30.1.)
Helppoa askelsarjaa alkulämmittelyssä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään erityisesti vatsa-pakara-seutuun. Loppuun rentouttavat venyttelyt.

(keskiraskas) Välineet: kuminauha, voimatanko, puntit (6. - 27.2.) 
 Lyhyehkö alkulämmittely. Tunnilla käytämme erilaisia välineitä. Koko vartalo saa kunnon treenin. Loppuun venyttelyt.

(tehokas/edistyneille) Intervalli (6. - 27.3.)
Helppo/lyhyehkö alkulämmittely. Nostamme sykettä ja väliin teemme lihaskuntoharjoitteita. Tällä tunnilla tulee hiki.

(keskiraskas) Tanssillinen tunti (3. - 24.4.)
Tällä tunnilla lanteet liikkuu ja mieli virkistyy rytmikkään musiikin tahdissa. Loppuun lyhyet lihaskuntoharjoitteet ja venyttelyt.



JAA
28.02.2019 09:28