Suomi | Svenska | English
Selkokieli | Lättläst språk
Viittomakieli | Teckenspråk
Suomi | Svenska | English | Pусский | Deutsch | 日本語
Suomi | Svenska | English | Eesti keel | Français | Pусский | Soomaali | Türkçe | Español | بالعربية | 中文 | فارسی
Kaupunki avustaa helsinkiläisiä järjestöjä, yhteisöjä ja asukasryhmiä vuosittain noin 70 miljoonalla eurolla. Kaupungin avustusten hakeminen ja järjestöjen sähköinen asiointi kaupungin kanssa on keskitetty asiointi.hel.fi-palveluun.
Avustusten hakuajoista voi lukea tarkemmin kaupunginkanslian sivuilla.
Tietoa järjestöjen ja yhdistysten toimintaedellytyksistä sekä linkkejä niiden tarvitsemiin toimintalupiin on koottu Suomi.fi-sivuille.
Yhdistyksen perusilmoituksen, sääntömuutosilmoituksen ja purkautumisilmoituksen voi tehdä sähköisesti Patentti-ja rekisterihallituksen sivuilla. Tunnistautuminen tehdään pankin verkkotunnuksilla.
Kaupungin tiloja voi varata helposti Varaamosta.
Vuokralle tiloja tarjotaan useammasta paikasta eri tarkoituksiin:
Pysyviä toimitiloja voi etsiä tilapalveluista.