Suoraan sisältöön

Tietoa järjestöille ja yhdistyksille

Kaupunki avustaa helsinkiläisiä järjestöjä, yhteisöjä ja asukasryhmiä vuosittain noin 70 miljoonalla eurolla. Kaupungin avustusten hakeminen ja järjestöjen sähköinen asiointi kaupungin kanssa on keskitetty asiointi.hel.fi-palveluun. 

Avustusten hakuajoista voi lukea tarkemmin kaupunginkanslian sivuilla.

Tietoa järjestöjen ja yhdistysten toimintaedellytyksistä sekä linkkejä niiden tarvitsemiin toimintalupiin on koottu Suomi.fi-sivuille.

Yhdistyksen perusilmoituksen, sääntömuutosilmoituksen ja purkautumisilmoituksen voi tehdä sähköisesti Patentti-ja rekisterihallituksen sivuilla. Tunnistautuminen tehdään pankin verkkotunnuksilla.

Kaupungin tiloja voi varata helposti Varaamosta.

Vuokralle tiloja tarjotaan useammasta paikasta eri tarkoituksiin:

Pysyviä toimitiloja voi etsiä tilapalveluista.



11.12.2019 16:42