Suoraan sisältöön

Maksukaton neuvonta

Taloushallintopalveluliikelaitoksen (Talpa) asiakaspalvelupisteessä annetaan maksukattoon liittyvää neuvontaa.

Maksukaton laskenta aloitetaan aina yhteydenoton perusteella.

Mikäli maksukatto, 683 euroa, täyttyy Talpan lähettämien sosiaali- ja terveydenhuollon laskujen kohdalla, ottakaa yhteyttä Talpan asiakaspalveluun.

Puh. 09 310 25300, puhelinaika arkisin klo 9-15

Sähköposti: talpa.asiakaspalvelu(at)hel.fi

Jos maksukatto täyttyy HUS: n laskun kohdalla, voit ottaa yhteyttä laskussa olevaan HUS: n puhelinnumeroon. HUS-sairaaloiden potilaslaskutus vastaa arkisin klo 9-15 palvelunumerossa 09 471 785 50, sähköposti potilaslaskutus(at)hus.fi


Käytön edellytykset:

Maksukaton (683 euroa) täyttyminen.

Talpan asiakaspiste sijaitsee osoitteessa Sörnäisten rantatie 27 A, 1. kerros ja on avoinna kaikkina arkipäivinä klo 9.00-15.00.

Saatavilla olevat kielet:

suomi

Yhteystiedot ja toimipisteet:

Palvelusta vastaa:

Helsingin kaupungin taloushallintopalvelu, Talpa


Suomeksi

JAA