Suoraan sisältöön

Kaupungin lähettämät laskut

Talpan asiakaspalvelu auttaa kaikessa kaupungin laskutukseen liittyvässä (kuten eräpäivän siirrot, maksusuunnitelma, tili- tai osoitteenmuutokset kaupungin tilinumerot jne.). Puhelinpalvelu 09 310 25300 on avoinna arkisin kello 9-15. Yhteyttä voi ottaa myös sähköisellä lomakkeella tai sähköpostilla talpa.asiakaspalvelu(at)hel.fi.

Koronavirusepidemian aiheuttaman poikkeustilan aikana toimimme kaupungin johdon antamien ohjeistuksien mukaisesti asiakaspalvelussamme. Hoidamme asiat vain puhelimitse, sähköpostilla tai sähköisten lomakkeiden kautta, vähentämällä näin asiakaskontaktien päivittäismäärää ja kontaktien kestoa.

Pahoittelemme puhelinpalvelussa mahdollisesti esiintyviä vastaamisen viiveitä.

Asiakaspalvelu sijaitsee osoitteessa Sörnäisten rantatie 27 A, 1. kerros ja on avoinna kaikkina arkipäivinä klo 9.00 -15.00.

Asiakaspalvelupisteessä ei ole kassatoimintaa eli laskujen maksaminen Sörnäisten rantatie 27 A:ssa ei ole mahdollista.

Helsingin kaupungin laskuja voi maksaa Talpan yleisökassaan osoitteessa: Toinen linja 4 A, Kallion virastotalo, avoinna arkisin klo 9.00-15.30.

Yleisökassan postiosoite: PL 210, 00099 Helsingin kaupunki.

Saatavilla olevat kielet:

englanti

Palvelusta vastaa:

Helsingin kaupungin taloushallintopalvelu, Talpa


Suomeksi | På svenska »

JAA