Suoraan sisältöön

Terveydenhuollon viestipalvelut

Voit lähettää viestin terveydenhoitajalle tietoturvallisesti. Pääset lukemaan lääkärien ja hoitajien sinulle lähettämiä viestejä.

Asian käsittelyn eteneminen:

Voit lähettää viestin terveydenhoitajalle tietoturvallisesti sovittuasi viestinnän aloittamisesta sinua hoitavan terveydenhuollon toimipisteen kanssa äitiys- ja lastenneuvoloissa, ammattikorkeakouluissa ja omahoitotarvikejakelussa.

Ellei viestipalvelun Uusi viesti -toiminnallisuus ole aktiivinen, olethan yhteydessä sinua hoitavaan yksikköön esim. puhelimitse. Aktivoiminen vaatii ammattilaisen toimenpiteitä ja usein sitä, että asiakkuus aloitetaan toimipisteessä.

Viestit tallentuvat potilastietojärjestelmään.

Viestipalvelu ei ole käytössä suun terveydenhuollossa.

Lisätietoja:

Edellyttää sopimusta/suostumusta terveyspalveluiden sähköiseen asiointiin.

Sähköinen asiointi

 Siirry palveluun »


Vaatii tunnistautumisen
Henkilöasiakkaille

Käytön edellytykset:

Käyttö edellyttää tunnistautumista pankkitunnuksin tai mobiilitunnuksin.

Palvelu saatavilla joka päivä ympäri vuorokauden

Saatavilla olevat kielet:

suomi, ruotsi, englanti

Aiheeseen liittyvät palvelut:



Palvelusta vastaa:

Suomeksi | På svenska » | In English »

JAA