Suoraan sisältöön

Sähköisen asioinnin tukipalvelut

Sähköiseen asiointiin saa teknistä tukea kaupungin sähköisen asioinnin tuesta.

Lisätietoja:

Tietoturvan vuoksi älä kirjoita henkilötunnustasi chatiin.
Chatissä annetaan opastusta kuntalaisille, mistä kukin hakemus/lomake löytyy hel.fi sivuilta.
Palvelukielemme on ensisijaisesti suomi. Pyrimme palvelemaan myös ruotsiksi ja englanniksi.
Asiointikansiossa näkyy päätöksen tila. Jos päätös ei näy asiointikansiossa, se tulee postitse kotiin. Päätöksen toimitustavan näkee Asiointipalvelujen tiedoista: https://asiointi.hel.fi/wps/myportal/sahkoinen-asiointi/haku/

Sähköisen asionnin tuen Chat

 Avaa sähköisen asioinnin sivut »


Lisätietoja:

Chat painike löytyy sähköisen asioinnin sivujen oikeasta alanurkasta
Tietoturvan vuoksi älä kirjoita henkilötunnustasi chatiin.
Chatissä annetaan opastusta kuntalaisille, mistä kukin hakemus/lomake löytyy hel.fi sivuilta.
Palvelukielemme on ensisijaisesti suomi. Pyrimme palvelemaan myös ruotsiksi ja englanniksi.
Asiointikansiossa näkyy päätöksen tila. Jos päätös ei näy asiointikansiossa, se tulee postitse kotiin. Päätöksen toimitustavan näkee Asiointipalvelujen tiedoista: https://asiointi.hel.fi/wps/myportal/sahkoinen-asiointi/haku/

Palvelu saatavilla ma-pe 08-18

Käytön edellytykset:

Kuvaus tulossa.

Palvelusta vastaa:

Keskushallinto

Suomeksi