Suoraan sisältöön

Meluilmoitus, sähköinen asiointipalvelu

Palvelun avulla voit tehdä ilmoituksen tilapäistä melua tai tärinää aiheuttavasta toimenpiteestä tai tapahtumasta, kuten rakentamisesta tai yleisötilaisuudesta. Ilmoitus on ympäristönsuojelulain mukaan tehtävä viimeistään 30 vuorokautta ennen toiminnan aloittamista.

Asian käsittelyn eteneminen:

1. Ilmoitus ohjataan kaupungin kirjaamoon, josta se siirretään ympäristönsuojeluyksikölle käsiteltäväksi
2. Tarvittaessa yhteyshenkilöltä pyydetään lisätietoja
3. Helsingin kaupungin ympäristönsuojeluviranomainen tekee päätöksen
4. Päätös lähetetään ilmoituksen laatijalle ja siitä peritään voimassa olevan taksan mukainen maksu.

Käsittelyaika:

Ilmoituksen käsittely kestää tavallisesti 2-4 viikkoa.

Sähköinen asiointi

 Siirry palveluun »


Vaatii tunnistautumisen
Tallentuu asiointikansioon
Henkilöasiakkaille
Yritys- ja yhteisöasiakkaille

Käytön edellytykset:

Käyttö edellyttää kirjautumista joko henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella, varmennekortilla tai yhteisöjen Katso-tunnisteella.

Palvelu saatavilla joka päivä ympäri vuorokauden

Saatavilla olevat kielet:

suomi, ruotsi, englanti

Aiheeseen liittyvät palvelut:



Palvelusta vastaa:

Kaupunkiympäristön toimiala

Suomeksi | På svenska » | In English »

JAA