Suoraan sisältöön

Asiointikansio ja omat tiedot

Kun kirjaudut ja rekisteröidyt asiointipalveluun ensimmäisen kerran, saat käyttöösi henkilökohtaisen asiointikansion. Yritys- ja yhteisöasiakkaat saavat käyttöönsä yrityksen asiointikansion.

Asiointikansioon tallentuvat useimmat asiointitapahtumat, kuten lähetetyt hakemukset, luonnokset, viestit, päätökset ja täydennykset. 
On kuitenkin tapahtumia, jotka eivät tallennu kansioon (esimerkiksi terveydenhuollon asiointi). Kunkin palvelun kuvaussivulta näet, tallentuvatko kyseisen palvelun tiedot asiointikansioon.

Asiointikansion uusista tapahtumista lähetetään ilmoitus sähköpostiin tai matkapuhelimeen. Voit muuttaa ilmoitusten kielen ja yhteystiedot Omat tiedot -sivulla.



JAA
26.03.2019 16:58

Asiointikansion ominaisuudet

Mitä asiointikansiossa voi tehdä.

Omat tiedot -sivu

Omien tietojen tarkastelu ja muokkaus.

Viestit

Sosiaali- ja terveysvirasto tarjoaa mahdollisuuden viestiä tietoturvallisesti asiantuntijoiden kanssa. Viestitys on mahdollista myös joissakin muissa palveluissa.

Asiointikansion ilmoitukset

Asiointikansion uusista tapahtumista saa ilmoituksen joko sähköpostiin tai matkapuhelimeen tasatunnein klo 9-20 välillä.