Haemme taloussihteeriä vakinaiseen virkasuhteeseen asiakasmaksupäätökset ja asiantuntijatukeen.
Sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan asiakasmaksupäätökset ja asiantuntijatuki vastaa sosiaali- ja terveyspalvelujen tulosidonnaisten asiakasmaksujen määrittelystä ja päättämisestä, sekä siihen liittyvästä asiakaspalvelusta ja sidosryhmäyhteistyöstä. Lisäksi yksikössä mm. päätetään asiakasmaksujen maksunalennuksista ja perimättä jättämisistä delegointisäännön perusteella sekä annetaan asiakasmaksuihin ja asiakasmaksujen alentamiseen sekä perimättä jättämiseen liittyvää asiakasneuvontaa ja ohjausta. Yksikön tehtäviin kuuluu myös ostopalveluihin liittyvät suoritekirjaukset ja niiden tallennus järjestelmään.
Sotepen asiakasmaksupäätökset ja asiantuntijatuki koostuu kolmesta alayksiköstä ja asiantuntijoista.
Avoinna olevan taloussihteerin päätyötehtävät ovat:
- tulosidonnaisten asiakasmaksujen määrittely ja päättäminen
- asiakasmaksun alentamisen ja perimättä jättämisen päätösten valmistelu sekä siihen liittyvä asiakasneuvonta ja ohjaus
- laskutuksen tukitehtävät (mm. laskujen korjaus)
- asiakasmaksuihin liittyvä neuvonta ja ohjeistus monikanavaisesti, esim. käytössämme on puhelinpalvelu
Joustoa työn tekemiseen tarjoaa liukuva työaika ja mahdollisuus osittaiseen etätyöskentelyyn.
Koska elämä ei ole pelkkää työtä, meillä huolehditaan myös työn ja vapaa-ajan tasapainosta. Saat käyttöösi Epassi Flex -kokonaisuuden sisältäen liikunta-, kulttuuri-, työmatka- ja hyvinvointiedut. Etua voi saada korkeintaan 550 euroa kalenterivuodelta. Käytettävissä oleva saldo määräytyy työsuhteesi pituuden perusteella. Kaupungin työntekijänä voit hakea vuokra-asuntoa Auroranlinnalta, jonka asunnot ovat markkinatasoa edullisempia ja työntekijöidemme asuntohakemukset etusijalla.
Kelpoisuusehto:
Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava aikaisempi opistotasoinen tutkinto tai soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi ja työkokemus.
Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito.
Valitun on esitettävä työterveyshuollon arvio edellytyksistään hoitaa virkaan kuuluvia tehtäviä.
Luemme eduksi
- aikaisemman käytännön työkokemuksen tulosidonnaisten asiakasmaksujen määrittelystä ja päättämisestä sekä taloushallinnon-, toimisto- ja asiakaspalvelutehtävistä. Katsomme eduksi myös sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan organisaation tuntemuksen.
- Apotti-tietojärjestelmän tuntemuksen
- itsenäisen ja oma-aloitteisen työotteen
- hyvät tiimityö-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot
- muutosmyönteisyyden ja positiivisen työasenteen
- sosiaali- ja terveydenhuollon asiakasmaksulain ja -asetuksen sekä hallintolain tuntemuksen
- ruotsin kielen taidon
Tärkeimpänä osaamisena pidämme
- vastuuntuntoista ja tarkkaa työotetta
- numerotarkkuutta
- taloushallinnon työkokemusta
- hyvää tietoteknistä osaamista
- hyvää paineensietokykyä ja joustavuutta
- useiden asiakokonaisuuksien samanaikaista hallintaa ja aikataulusidonnaisuutta
Jos lukiessasi huomasit, että tämä voisi olla sinua varten, jätä hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta 1.8.2025 klo 16 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.
Haastattelut pyritään järjestämään viikoilla 33-34/2025
Sopimusala
HYVTES Hyvinvointialan yleinen virka- ja työehtosopimus
Lisätiedot
Palveluesihenkilö Minna Rehnstrand,
minna.rehnstrand@hel.fi, p. 09 310 44061
(22.7. klo 9-10 ja 30.7.klo 9-10)