Suoraan sisältöön

Hammashoidon ajanvarauksen takaisinsoittopalvelu

Hammashoidon ajanvarauksessa on käytössä takaisinsoittopalvelu. Mikäli puheluun ei vastata välittömästi, voit jättää soittopyynnön ja sinulle soitetaan takaisin.


Miten puhelinpalvelu toimii?

Kun soitat ajanvaraukseen, kuulet aina nauhalta viestin.

Aluksi valitset asiointikielen:

  • suomi
  • ruotsi
  • englanti.

Tämän jälkeen valitset jonkin seuraavista vaihtoehdoista:

  • ajan peruminen
  • kiireellinen hoidon tarve (esim. hammassärky tai tapaturma)
  • ajanvaraus tai jokin muu asia.  

Tämän jälkeen puhelusi ohjautuu asiakaspalvelijalle.

Jos kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja, voit jättää soittopyynnön. Sinulle soitetaan takaisin mahdollisimman pian joko numeroon, josta soitit, tai johonkin toiseen antamaasi numeroon. Jos et heti pysty vastaamaan takaisinsoittopuheluumme soitamme sinulle vielä toisen kerran. Ajanvaraukseen voi jättää vain yhden soittopyynnön.

Sarjakuva hammashoidon ajanvarauksen takaisinsoittopalvelusta.

Kuulovammaiset asiakkaat, jotka eivät voi käyttää takaisinsoittoa, voivat soittaa tulkin tai asiointitulkkauksen avulla vaihteeseen (puh. 09 310 5015, klo 8–15) ja pyytää yhdistämään suun terveydenhuollon keskitettyyn ajanvaraukseen.



JAA
18.01.2019 17:23