Anna palautetta

Kysy, kummastele, ehdota! Palautteesi ohjautuu rakennusviraston asiakaspalveluun ja sieltä edelleen oikealle taholle. Huomaa, että asiakaspalvelu käsittelee sähköisen palautteen vasta seuraavana arkipäivänä kiireellisissä asioissa kannattaa soittaa.

Yhteydenotto lomakkeella riittää kaikkeen arkiseen asiointiin rakennusviraston kanssa. Virallinen, erityistä vireillepanoa edellyttävä posti osoitetaan kuitenkin kaupungin kirjaamoon (ks. yhteystiedot). Vireillepanoa edellyttäviä asioita ovat viraston henkilökuntaan tai palveluun liittyvät aloitteet, kantelut, valitukset, oikaisuvaatimukset ja muistutukset sekä päätöksentekoon liittyvät asiat.

Palautteen lähettäminen ei onnistunut.

Virhe saattaa johtua esim. liian suuresta liitetiedostosta. Liite voi olla enimmillään 1Mt suuruinen.

Asiani koskee:

Katuvalojen vikailmoitus







Otsikko:


Valinnaiset lisätiedot

Palautteeni liittyy tähän paikkaan:

 tai

Liitetiedosto (max. 1 Mb):




 

Jätä yhteystietosi jos haluat henkilökohtaisen vastauksen. Jos annat luvan palautteen julkaisemiseen, vain nimi tai nimimerkki julkaistaan.


 

 

 

Koska tämän sähköpostin tietoturvaa ei ole varmistettu, palautteessanne ei ole syytä mainita esim. henkilötunnuksia, pankkitilin numeroja tai varallisuutta koskevia tietoja eikä myöskään arkaluontoisia tietoja kuten tietoja terveydentilasta tai asiakkuuteen liittyviä tietoja.

Sähköinen viesti toimitetaan viranomaiselle lähettäjän omalla vastuulla (Laki sähköisestä asioinnista viranomaistoiminnassa 24.1.2003/13, 8 §). Jos asiakirjan toimittamiselle on asetettu määräaika, lähettäjän on huolehdittava siitä, että asiakirja saapuu viranomaiseen määräajassa (Hallintolaki 6.6.2003/434, 17 §).

Tämän vuoksi palauteviestinä ei tule lähettää esimerkiksi lakisääteisiä muistutuksia, kanteluja tai oikaisuvaatimuksia päätöksistä.
Palautejärjestelmän rekisteriseloste

Tietoa palautteen antamisesta

JAA
05.10.2015 10:26