Päänavigaatio Alanavigaatio Sisältö
Pienennä tekstiä Suurenna tekstiä  | 
|   På svenska   |   In English   |  
 
Sosiaali- ja terveysvirasto  > Neuvonta > 
 Sosiaali- ja terveyspalvelujen neuvonta
Kuuntele
Toinen linja 4 A, 00530 Helsinki
Kallion virastotalo, katutaso
PL 7022, 00099 Helsingin kaupunki
Puh. 09 3104 4000
Avoinna arkisin klo 8–16.


Kuka neuvoisi toimeentulotukiasioissa?

Perhetilanne tuntuu vaikealta, mistä haen apua?

Ikä painaa, miten pärjään kotona?

Miten löydän oman terveysaseman ja kuinka otan sinne yhteyttä?


Sosiaali- ja terveyspalvelujen neuvonta vastaa palveluja koskeviin kysymyksiin ja ohjaa palvelujen hakemisessa. Voit kysyä niin kunnallisista kuin järjestöjenkin palveluista. Voit tulla paikalle, soittaa tai chatata.

Neuvontaa saa nimettömästi ja neuvojien kanssa voi keskustella luottamuksellisesti. 

Neuvontaan voi tulla ilman ajanvarausta. Voit myös soittaa tai kysyä asiaasi palautelomakkeella. Tietoturvasyistä lomakkeeseen ei kannata laittaa arkaluontoisia tietoja.

Chatissa sinua auttavat sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset. Chat on auki 8–16 arkisin. Keskusteluun pääset klikkaamalla chat-kuvaketta.

Kallion virastotalon aulassa on kaksi tietokonetta, jotka ovat asiakkaiden käytettävissä arkisin klo 8–16. Tietokoneilta voi tulostaa liitteitä hakemuksiin, täyttää hakemuksia ja etsiä itsenäisesti tietoa palveluista. Tietokoneiden käyttöaika on noin 15 min.
Sosiaali- ja terveyspalvelujen neuvonnassa on käytössä takaisinsoittopalvelu. Jos emme pysty heti vastaamaan asiakkaan puheluun, tallentuu se järjestelmään ja soitamme asiakkaalle takaisin. Takaisinsoittopalvelussa asiakkaan ei tarvitse jäädä jonottamaan. 
Sosiaali- ja terveysvirasto Facebookissa

 

 

10.10.2014




 
   
| Tietoa sivustosta | | Palaute | | Alkuun |
| Sivun ylläpito: Sosiaali- ja terveysvirasto, puh. 09 310 5015 (vaihde) |
| Huomioittehan, että emme voi tietosuojasyistä vastata asiakastietoja sisältäviin sähköposteihin. |

Helsingin kaupunki - Sosiaali- ja terveysvirasto