Helsingin kaupunki | Pöytäkirja |
| 1 (2) |
Kaupunkiympäristön toimiala |
|
| |
Liikenneliikelaitos |
|
| |
| 06.09.2021 |
| |
|
|
| |
Toimitusjohtaja |
|
|
86 §
Henkilökuntasovelluksen tuki- ja ylläpitopalvelun tilaaminen
HEL 2021-009676 T 02 08 02 00
Päätös
Toimitusjohtaja päätti tilata henkilökuntasovelluksen tuki- ja ylläpitopalvelun RND Works Oy:ltä ajalle 1.5.2021-30.4.2022 yhteensä enintään 14.400,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.
Lisäksi toimitusjohtaja päätti tilata henkilökuntasovelluksen tuki- ja ylläpitopalvelun lisätöitä tilaajan tarpeen mukaan yhteensä enintään 1440,00 eurolla (alv 0%).
Päätöksen perustelut
Helsingin kaupungin liikenneliikelaitos (HKL) on perustanut dynaamisen hankintajärjestelmän Henkilökuntasovellus sovelluskehityksen asiantuntijapalveluiden sekä sovelluksen ylläpitopalvelun hankkimiseksi julkaisemalla siitä hankintailmoituksen 4.10.2019. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa neljä vuotta ja ICT-sovelluskehitys- ja ylläpitopalveluita tarjoavat yritykset voivat jättää osallistumishakemuksen dynaamiseen hankintajärjestelmään koko sen voimassaoloajan. RND Works Oy jätti osallistumishakemuksen dynaamiseen hankintajärjestelmään 24.10.2019.
HKL järjesti dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä ensimmäisen sisäisen tarjouskilpailun 'Sisäinen kilpailutus (DPS) - 27H19 / Viestintä ja työvuorot kuljettajille sekä liikennetyön johdolle' julkaisemalla tarjouspyynnön 24.10.2019 kaikille julkaisupäivämäärään mennessä dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyn osallistumishakemuksen jättäneille tarjoajille. Hankintamenettelynä käytettiin rajoitettua menettelyä.
Määräaikaan mennessä ensimmäiseen sisäiseen tarjouskilpailuun tarjouksen jätti yksi toimittaja RND Works Oy. Annettu tarjous täytti HKL:n asettamat soveltuvuusvaatimukset ja tarjous oli tarjouspyynnön mukainen. Lopullisten tarjousten vertailuperusteena oli kokonaistaloudellinen edullisuus. Sisäisen kilpailutuksen tarjouspyyntö 27H19 / Viestintä ja työvuorot kuljettajille sisälsi mahdollisuuden tilata sovelluksen ylläpito- ja tukipalvelusopimuksen 1 + 1 vuoden optiokausilla. Nyt tehtävä päätös koskee ensimmäisen optiokauden käyttämistä.
Aiemmat päätökset:
Toimitusjohtaja 13.1.2020, 3 §, 213.180,00 euroa (alv 0%).
Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 229.020,00 euroa (alv 0 %).
Lisätiedot
Sanna Hagberg, palveluasiantuntija, puhelin: 310 64563
sanna.hagberg(a)hel.fi
Muutoksenhaku
Oikaisuvaatimusohje, liikenneliikelaitoksen johtokunta |
Otteet
Ote |
|
Hankinta |
|
Sopimussihteeri |
|
Palveluasiantuntija |
|
Hankintasuunnitteluja |
|
Toimitusjohtaja |
|
Liikennetyönjohtaja |
|
Liikennehenkilökunnan päällikkö |
|
.
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 55250 | Hämeentie 86 | 3101071 | 0201256-6 | FI3280001301351509 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | Helsinki 00550 | Faksi |
| Alv.nro |
hkl@hel.fi | http://hkl.fi | 09655783 |
| FI02012566 |
|
|