Helsingin kaupunki | Pöytäkirja |
| 1 (2) |
Kaupunkiympäristön toimiala |
|
| |
Liikenneliikelaitos |
|
| |
| 06.08.2019 |
| |
|
|
| |
Toimitusjohtaja |
|
|
111 §
Hankinta, Kauppatorin matkustajapaviljonki, porttien, puomien ja aitojen uusiminen
HEL 2019-002721 T 02 08 03 00
Päätös
Vs. toimitusjohtaja päätti tilata suorahankintana Ralicon Oy:ltä Kauppatorin matkustajapaviljongin ympäristön porttien, puomien ja aitojen uusimisen lisätyöt 6-11 yhteensä enintään 26.283,91 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.
Nyt tilattavat lisätyöt ja hinnan jakautuminen:
Lisätyö 6: Siirrettyjen katujakokaappien sähkötyöt 15.647,68 euroa (alv 0 %)
Lisätyö 7: Kuuden (6 kpl) lipunlukijalaitteen rst-pylväiden hankinta ja asennustyöt 3.690,00 euroa (alv 0 %)
Lisätyö 8: Asukasporttiin lisättävän kulunvalvontalukijan ja sen vaatiman ohjelmointityön hankinta ja asennustyöt 1.019,03 euroa (alv 0%)
Lisätyö 9: Kolmen (3 kpl) lippuautomaatin ja kuuden (6 kpl) kortinlukijan siirtäminen uusiin pylväisiin 3.878,80 euroa (alv 0%)
Lisätyö 10: Siirretyn lippuautomaatin suojakatoksen purku, poiskuljetus ja jätemaksut 1.116,00 euroa (alv 0%)
Lisätyö 11: Asukkaiden puolen opastepylvään hankinta ja asennustyöt opastetarroineen 932,40 euroa (alv 0%)
Päätöksen perustelut
Helsingin kaupungin liikenneliikelaitos (HKL) järjesti tarjouskilpailun (3H/19, 28.1.2019) Kauppatorin matkustajapaviljongin ympäristön porttien, puomien ja aitojen uusimisesta.
Urakka käsittää HKL:n omistaman kauppatorin matkustajapaviljongin ympäristön porttien, puomien ja aitojen uusimisen, lippuautomaattien ja kortinlukijoiden perustustyöt, vesipostien rakentamisen sekä tarvittavat sähkö-, tietoliikenne- ja putkityöt tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti.
Nyt tilattavat lisätyöt tulee suorittaa, jotta Kauppatorin matkustajapaviljongin ympäristöä koskeva remontti saadaan valmiiksi.
Aikaisemmat päätökset:
Toimitusjohtajan päätös 39 §, 4.3.2019: 269.900,00 euroa (alv 0 %)
Toimitusjohtajan päätös 45 §, 22.3.2019: 9.600,00 euroa (alv 0%)
Toimitusjohtajan päätös 64 §, 11.4.2019: 2.300,00 euroa (alv 0 %)
Toimitusjohtajan päätös 65 §, 15.4.2019: 3.600,00 euroa (alv 0 %)
Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 311.683,91 euroa (alv 0 %).
Lisätiedot
Leena Mätäsniemi, projektipäällikkö, puhelin: 310 20459
leena.matasniemi(a)hel.fi
Ella Etula, hankinta-asiantuntija, puhelin: 310 22557
ella.etula(a)hel.fi
Muutoksenhaku
Muutoksenhaku hankintapäätökseen, pienhankinnat, liikenneliikelaitoksen johtokunta |
Otteet
Ote |
|
Hankinta |
|
Sopimussihteeri |
|
Kirjanpito |
|
Yksikön johtaja |
|
Hankepäällikkö |
|
Projektipäällikkö |
|
Hankinta-asiantuntija |
|
Vs. toimitusjohtaja |
|
.
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 53250 | Toinen linja 7 A | 3101071 | 0201256-6 | FI3280001301351509 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | Helsinki 53 | Faksi |
| Alv.nro |
hkl@hel.fi | http://hkl.fi | 09655783 |
| FI02012566 |
|
|