Helsingin kaupunki | Pöytäkirja |
| 1 (1) |
Kaupunginkanslia |
|
| |
Talous- ja suunnitteluosasto |
|
| |
Talous- ja konserniohjaus | 23.07.2019 |
| |
|
|
| |
Hankintajohtaja |
|
|
60 §
Hankinta, toimistotarvikkeet, kaupunginkanslia
HEL 2019-004672 T 02 08 01 00
Päätös
Hankintajohtaja päätti keskeyttää toimistotarvikkeiden puitejärjestelyä koskevan hankinnan hankintasopimusta tekemättä.
Päätöksen perustelut
Hankintajohtaja on tehnyt asiassa parhaan tarjouksen valinnasta hankintapäätöksen 27.6.2019, §55, H014-19, Dnro HEL 2019-004672 Toimistotarvikkeiden hankinta.
Hankinnan kohteen kuvauksessa käytetty ympäristöystävällisyyttä koskeva vaatimus on epätäsmällinen, eikä tarjouspyyntö ole ollut omiaan tuottamaan yhteismitallisia ja vertailukelpoisia tarjouksia. Hankintayksikkö aloittaa hankinnassa mahdollisimman pian uuden hankintamenettelyn, jossa edellä mainittu tarjouspyynnön puute on korjattu.
Lisätiedot
Sirkka Hiltunen, vs. hankintapäällikkö, puhelin: 09 310 31501
sirkka.hiltunen(a)hel.fi
Muutoksenhaku
Muutoksenhaku hankintapäätökseen, kaupunginhallitus |
Otteet
Ote | Otteen liitteet |
Asianosaiset | Muutoksenhaku hankintapäätökseen, kaupunginhallitus |
Tiedoksi
Asianosaiset
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 10 | Pohjoisesplanadi 11-13 | +358 9 310 1641 | 0201256-6 | FI0680001200062637 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | Helsinki 17 | Faksi |
| Alv.nro |
kaupunginkanslia@hel.fi | http://www.hel.fi/kaupunginkanslia | +358 9 655 783 |
| FI02012566 |
|
|