Helsingin kaupunki | Pöytäkirja |
| 1 (2) |
Kaupunginkanslia |
|
| |
Talous- ja suunnitteluosasto |
|
| |
Hankinnat ja kilpailuttaminen | 14.11.2022 |
| |
|
|
| |
Hankintajohtaja |
|
|
69 §
Tulkkauspalvelut
HEL 2022-012338 T 02 08 02 00
H075-22
Päätös
Päätöksentekijä päätti keskeyttää hankintamenettelyn ”Tulkkauspalvelut H075-22”, hankintaa tekemättä. Hankinnasta tullaan julkaisemaan uusi hankintailmoitus.
Keskeytettävässä menettelyssä vastaanotetut tarjousasiakirjat ovat julkisilta osiltaan julkisia vasta sen jälkeen, kun uusi kilpailutus on ratkaistu (julkisuuslain 24 §:n 1 momentin 17 kohta).
Päätöksen perustelut
Tulkkauspalveluiden hankinnasta on julkaistu hankintailmoitus 28.10.2022 sähköisessä HILMA-ilmoituskanavassa. Hankinta on tehty avoimella menettelyllä. Tarjousten määräaika on 28.11.2022 klo12:00.
Tarjouspyyntö on osoittautunut virheelliseksi, eikä se olisi tuottanut yhteismitallisia ja keskenään vertailukelpoisia tarjouksia. Hankinta voidaan keskeyttää hankintalain 125 §:n perusteella vain todellisesta ja perustellusta syystä. Perusteltu syy on epäonnistunut tarjouspyyntö, jonka perusteella olisi ollut mahdotonta suorittaa vertailua.
Tarjoajien tasapuolisen ja syrjimättömän kohtelun takaamiseksi sekä muilla edellä esitetyillä perusteilla tulkkauspalveluiden hankinta keskeytetään.
Hankinnasta tullaan järjestämään uusi kilpailutus.
Lisätiedot
Satu Hiltunen, hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 15289
satu.h.hiltunen(a)hel.fi
Muutoksenhaku
Muutoksenhaku hankintapäätökseen, kaupunginhallitus |
Otteet
Ote | Otteen liitteet |
Asianosaiset | Muutoksenhaku hankintapäätökseen, kaupunginhallitus |
Tiedoksi
Asianosaiset
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 10 | Pohjoisesplanadi 11-13 | +358 9 310 1641 | 0201256-6 | FI0680001200062637 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | Helsinki 17 | Faksi |
| Alv.nro |
kaupunginkanslia@hel.fi | http://www.hel.fi/kaupunginkanslia | +358 9 655 783 |
| FI02012566 |
|
|