Esityslista

11.11.2014

Kaupunginhallitus 18.08.2014 § 819

HEL 2014-009601 T 01 01 01 01

Kaupunginhallitus päätti kehottaa sosiaali- ja terveysvirastoa julistamaan virastopäällikön viran haettavaksi 1.10.2014 lukien 30.6.2017 saakka Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimen johtosäännön, sen lisäksi mitä muutoin on säädetty, ja kaupungin kielitaitosäännön mukaisin kelpoisuusvaatimuksin sekä Helsingin kaupungin johdon palkkausjärjestelmän vaativuusluokassa 27 maksettavan kokonaispalkan 8 723 - 12 591 euroa kuukaudessa mukaisin palkkaeduin.

18.08.2014 Esittelijän ehdotuksesta poiketen

Vastaehdotus:
Laura Rissanen: -Täytetään virka määräaikaisesti 30.6.2017 saakka. Päätösehdotus kuuluisi tällöin:

Kaupunginhallitus päättää kehottaa sosiaali- ja terveysvirastoa

Kannattaja: Hannu Oskala

Äänestys

JAA-ehdotus: Esityksen mukaan

EI-ehdotus: -Täytetään virka määräaikaisesti 30.6.2017 saakka. Päätösehdotus kuuluisi tällöin:  Kaupunginhallitus päättää kehottaa sosiaali- ja terveysvirastoa julistamaan virastopäällikön viran haettavaksi 1.10.2014 lukien 30.6.2017 saakka Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimen johtosäännön, sen lisäksi mitä muutoin on säädetty, ja kaupungin kielitaitosäännön mukaisin kelpoisuusvaatimuksin sekä Helsingin kaupungin johdon palkkausjärjestelmän vaativuusluokassa 27 maksettavan kokonaispalkan 8 723 - 12 591 euroa kuukaudessa mukaisin palkkaeduin.

Jaa-äänet: 5
Nina Huru, Osku Pajamäki, Sirpa Puhakka, Kaarin Taipale, Pilvi Torsti

Ei-äänet: 9
Juha Hakola, Arja Karhuvaara, Emma Kari, Tuuli Kousa, Hannu Oskala, Erkki Perälä, Marcus Rantala, Tatu Rauhamäki, Laura Rissanen

Tyhjä: 0

Poissa: 1
Lasse Männistö

Äänin 5 - 9 (1 poissa) kaupunginhallitus hyväksyi jäsen Rissasen vastaehdotuksen mukaisesti muutetun ehdotuksen.

11.08.2014 Pöydälle

apulaiskaupunginjohtaja